TOPlist

TRIKY FAQ: HRY, VIDEOHRY, AUTOMATY a KONZOLE


◄◄1 - 2 - [3] - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 ►►
 Galaxian [galaxian] ~ DRI - 23.12.2016 02:46:35 ~ trik[e][■]
Je lepší střílet do Galaxianů než do mezer v konvoji mezi nimi. :-)
 Galaxian [galaxian] ~ DRI - 23.12.2016 02:43:49 ~ trik[e][■]
Bodování:

Modrý Galaxian v konvoji: 30 bodů
Modrý Galaxian útočící: 60 bodů

Fialový Galaxian v konvoji: 40 bodů
Fialový Galaxian útočící: 80 bodů

Červený Galaxian v konvoji: 50 bodů
Červený Galaxian útočící: 100 bodů

Žlutý Galaxian v konvoji: 60 bodů
Žlutý Galaxian útočící: 150/200/300/800 bodů
 Gun.Smoke [gunsmoke] ~ LEX - 14.06.2016 21:45:45 ~ trik[e][■]
Hra na téma divokého západu, jejíž ústřední postavou je kovboj jménem Billy Bob, nájemný vrah, který za odměnu pátrá po brutálních zločincích divokého západu.I přes svůj název a téma,nemá žádnou souvislost s televizním seriálem Gunsmoke.Gun Smoke je velmi podobný Commandu, další hře od Capcom, ale s několika rozdíly.Hráč má tři způsoby jak může střílet: dopředu rovně, nalevo a napravo.Po cestě si kovboj může ze sudů vystřílet různé věci.
Kůň - pokud jedete na koni, mohou vás nepřátelé třikrát trefit - potom kůň zmizí.
Boty - zrychlují chůzi.
Puška - zvětší dostřel.
Náboje - rychlejší střely.
Měšec, flaška, hvězda, vážka, kráva - dávají body navíc.
Cesta hrou probíhá kolem budov, potoků, kopců, indiánským tábořištěm a pod.Po cestě se ho snaží zastavit pistolníci, odstřelovači, granátníci, vojáci, bojovníci s noži, indiáni.
Na konci každého kola je boss kterého má Billy za úkol zabít a dostane za něj slíbenou odměnu. Hra má 10 kol.
 Mortal Kombat [mk] ~ DRI - 26.12.2015 18:45:18 ~ ostatní[e][■]
MORTAL KOMBAT LAIR
 Eight Forces [eightfrc] ~ SFC - 24.10.2015 23:46:02 ~ trik[e][■]
Chcete skóre v řádu milionů? Snažte se sbírat "bonusové trojmedaile" začínají na sto bodech - končí na 1 000 000

Nemusíte sebrat všechny, jak jdou za sebou. Jediná podmínka je nechcípnout během sbírání/násobení.
Docela krutá podmínka v této hře - o tom žádná :-)
 Crazy Climber [cclimber] ~ LAO - 18.10.2015 22:04:48 ~ trik[e][■]
nevim jestli je to trik, každopádně, když na vás letí květináč, nemusíte uhýbat, stačí držet obě páky nahoru (příp. jednu nahoru a druhou dolu) tzn. že se pevně držíte a květináč se odrazí, ale vás k zemi nepošle.
 Slap Fight (bootleg) [slapbtuk] ~ TUR - 16.10.2015 16:06:54 ~ trik[e][■]
Součástí hry jsou hvězdičky. Po sebrání každé hvězdičky je na dolní liště vidět co lze potvrzením druhého tlačítka získat. Na začátku je dobré hned po získání jedné hvězdičky, (což je vyšší rychlost vaší lodě) potvrdit rychlost (SPEED). Rychlost je dobré vzít 2x až 3x.
Další vhodnou věcí je střelba do strany (Side) což jsou 3 hvězdičky.

Nejdůležitější je však výběr vlastní zbraně. Každý si může vyzkoušet co mu nejvíc vyhovuje a danou zbraň použít. K dispozici jsou normální střelba (SHOT), Bomby, Laser a samonaváděcí rakety (HOME MISSILE). Z osobního pohledu jsem vždy používal samonaváděcí rakety. Ve hře jsou ale bonusové místa, na které je nutné mít vždy jeden konkrétní typ zbraně. Květiny rozstřílí Laser a Bomby zase rozsekají jiné místa. To je ale vhodné jen pro hledače zajímavostí :-)

Vaše loď se zvětší a střelba bude rychlejší pokud aktivujete při 4 hvězdičkách rozšíření (WINGS - křídla). To lze opakovat 3x až do maximálního zvětšení. Výhodou ještě je, že když vás soupeři zasáhnou tak se vaše loď o jednu úroveň zase zmenší. Ale osobně jsem nikdy zvětšování nepoužíval a hrál jen s 1x nastavenou zbraní a to z toho důvodu, že je vaše loď dost malá na uhýbání před střelami. Pokud se někdy použije zvětšování, nikdy už nedosáhne loď původní nejmenší velikosti a tím je zranitelnější.

Další dost důležitou věcí je štít (SHIELD). Štít je myslím na 8 hvězdiček. Pokud máte již nasbíraných 8 hvězdiček, vyplatí se další hvězdičky již nesbírat a mít štít připravený pro případ nouze. Po použití štítu, který je časově omezený (častým inkasováním ran se ještě užití štítu zkracuje) znovu sbírejte 8 hvězdiček na další štít.

Nevýhodou hry je, že když ztratíte život v těžkém úseku, tak už je minimální šance daný úsek projet jen s nejzákladnějším nastavením. Hra asi nekončí, ale po otočení pokračuje od začátku druhým, třetím kolem. Toto je ale moje zkušenost z před cca 25 lety, poněvadž teď to nedokážu otočit ani jednou :-( Slap Fightu zdar :-)
 Saboteur II: Avenging Angel [spec128@sbteur2] ~ AIN - 11.10.2015 08:29:17 ~ komentář[e][■]
Nejdůležitější je podle mě přesně strategicky rozvrhnout, jakou pásku vzít dřív a jakou později, jinak se zdržíte a pak to ve vyšších levelech (zejména od 7. mise) nemůžete časově stihnout. Ze začátku je času hodně, můžete nasbírat klidně body chozením a mlácením nebo sbíráním pásek (i když je nepotřebujete), ale zhruba v 2. polovině misí je času zoufale málo. Bojovat s ninjama je skoro nemožné, páč tím hrozně ztrácíte, musíte běžet a běžet po nazpaměť naučené cestě a trefovat vchody apod. K efektivitě procházení podstatně přispívá správné používání všech výtahů!

Ve hře je rozmístěno 15 pásek, což je o 1 víc než je potřeba i v nejvyšším levelu. Pokud je seberete všechny přibydou akorát body jinak se nic nestane. Rozmístění pásek v domě a jejich nejtaktičtější pořadí sbírání jsem se pokusil ukázat na tomto zrychleném videu:

http://www.youtube.com/watch?v=WDXAXbFQUvw

Časově nejnáročnější je mise 8 - tam nemůžete ani na okamžik zaváhat, máte time 550 a jedna cesta navíc vás může stát celou misi. Je to opravdu velice těsné! Musím říct, že postup, který vidíte u mě na videu, ke splnění mise 8 nestačí - musíte na to přijít sami a když si to nenecháte prozradit, je to opravdu jeden z nejkrásnějších strategických záplatek celé hry.
Komplex má prý přes 700 místností, takže je to oříšek se v tom vyznat, ale po nějakém tom roku hraní se to dá zvládnout ;-)

Odměny (body) jsou podle mého pozorování počítány takto:

$20 ... každý úder včetně hvězdice apod.
$100 ... zabití (včetně psa), dostanete vždy dohromady $120, tj. ještě +20 za poslední úder
$1000 ... sebraná páska (i když ji nemusíte sebrat)
$5000 ... odevzdání pásek do terminálu u rakety (nelze jít vícekrát; pokud hrajete první mise, kde pásky zatím nesbíráte, můžete je po jedné nosit, ale 5000 se připíše jen napoprvé)
$5000 ... úspěšný únik z tunelu
$10000 ... úspěšné zakončení mise

Za vypnutí elektrického plotu není žádná odměna. Čas, ve kterém misi dokončíte, nijak skore neovlivňuje.

Poslední páska je zvýrazněna zeleně, takže je nemusíte nutně počítat, máte-li jich sebrat víc.
Na stromy v zahradách se dá vylézt.
Výdrž strážců i psů je vždycky náhodná a různá.
Výchozí stavy výtahů jsou náhodné.
Skoky nic neurychlují, spíš naopak. Průměrná doba přeběhnutí místnosti normálním tempem je asi 5.20 sec, průměrná doba přeběhnutí místnosti pomocí skoků asi 5.45 sec, tj. asi o 1/2 sec delší. Zdá se to málo, ale pokud takhle proběhnete 10 místností po sobě, za pomoci skoků to budete mít už o 5 sec delší!

Pro ty, kdo by chtěli trénovat všechny mise, pak ještě vstupní hesla:

1...ENTER (tedy normálně klávesa)
2...JONIN
3...KIME
4...KUJI KIRI
5...SAIMENJITSU
6...GENIN
7...MI LU KATA
8...DIM MAK
9...SATORI
 Space Encounters [spcenctr] ~ LEX - 29.07.2015 14:15:41 ~ trik[e][■]
Oprava údaje o bonusových životech:ty jsou při 4 000,8 000 a 16 000 bodech.
 Jump Bug [jumpbug] ~ WAR - 09.07.2015 19:08:11 ~ trik[e][■]
Jump Bug MENU (obrázek)
◄◄1 - 2 - [3] - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 ►►


EMUX - KLUB ELITNÍCH HRÁČŮ: rekordy, emulátory, automaty, konzole a videohry