TOPlist

TRIKY FAQ: HRY, VIDEOHRY, AUTOMATY a KONZOLE


◄◄1 - 2 - 3 - 4 - [5] - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 ►►
 Michael Jackson's Moon Walker [mwalk] ~ PED - 19.11.2011 23:43:31 ~ trik[e][■]
Zakladem klidneho hrani je strilet "nabitej" a nove nepratele si pripoustet postupne po malych skupinkach, v kombinaci s "tancem" na exponovanych mistech to cini hru relativne snadnou (vlastne jedna z nejlehcich ktere jsem v herne hral). A snazit se najit takovy pohyb po levelu, aby nepratele prichazeli ve skupine zrovna pod vasi nabitou ranu a nicit je hromadne jednou ranou.

Pokud nemate cas/chut ucit se idealni casovani posunu po levelu zpameti, existuje jednoduche obecni pravidlo ktere plati v 90% pripadu. Kdyz jste na prazdne obrazovce pred dalsim "scrollem" do nove zony, zacnete se nabijet ve chvili kdyz se zacne obraz posouvat, vetsinou to vyjde tak ze mate nabito na 80-100% kdyz prijde na dostrel prvni nepritel. Na nekterych mistech prijdou o vterinu pozdeji, tech par mist nezbyva nez se naucit a tam asi po necele vterine scrollu pustit strelbu a zacit nabijet znovu.

Nebo si stahnete muj arcade rekord a odkoukejte kdy/co/jak. :D

Hrat na nejvyssi score je o dost slozitejsi, nejenom ze vam nesmi zadny padouch utect (co se deje relativne casto u velkych gumenych koles, a obcas se nekde zapomene i nejaky jiny za okrajem obrazovky, kdyz zrovna jdete od nej), ale take je potreba netancit (+2000pts za kazdy tanec od ditete, ktery je nad maximalni pocet tancu (3)) a udrzovat plnou energii (+3000pts za dite doplnujici energii). Posledni rozdil v desitkach bodu (t.j.100x mene dulezite) lze ziskat tim ze na konci ctvrteho kola nepalite do stroje ktery vyrabi duchy, ale jen nicite duchy samotne a cekate az stroj sam exploduje.

Maximalni mozne score je myslim kolem 310k, muj osobni rekord je 305k (input na MARPu).
Level 1: 15900
Level 2: 74700
Level 3-1: 110920
Level 3: 162960
Level 4-1: 193830
Level 4-2: 225280 (-1 robot ktery asi nejde stihnout)
Level 4: cca. 236000 (dle mnozstvi duchu)
Total: 309750+

Dalsi levely doplnim postupne, kdyz se mi je konecne povede na 100%. :)

Kdyz se hodne nudite, zkuste se podepsat do tabulky zkratkou "SEX".


Drobne detaily z hrani:
- nabita strela ktera projde skrz vice nepratel ma vetsinou o par procent vetsi silu, treba se tak da znicit jednou ranou "zeleny vysavac" (ale neni to zasadni rozdil a neoplati se kvuli nemu riskovat zdravi)


Bestiar a doporucena taktika (prisery popisuji v poradi jak se objevuji ve hre):
* energie je jenom muj odhad od oka, 10 je rovna Majklove slehe o plne sile, takze energie 11 znamena ze musite trefit jednu plnou a potom staci libovolny tuk.
* energie stejnych nepratel neni vzdy stejna, vetsinou se smerem ke konci hry mirne zvysuje

- vrhac pilovych kotoucu - E 30 a vic (v L1 vas prijde pozdravit slabsi jedinec, asi E 11) - nestrilet pocas vrhani, v te chvili je nesmrtelne.

- zlute vznasedlo - E 11 (L2) ~ 15 (konec L3, L5 vytah) - vetsinou chodi ve dvojici a kdyz je trefite obe najednou pri prijezdu plnou slehou, muze to byt definitivni, jinak to chce dorazit. Relativne neskodne.

- velci roboti - E 2 (L2) ~ 9 (L5) - maji dva aktivni mody, nejdriv jdou jen kupredu, pote co je slehnete a neznicite, tak zacnou behat za vami stylem navadene rakety, takze je lepsi bud jen uhnout a nechat je odkracet, nebo je slozit jednou ranou, nedoporucuji skadlit. Nektere se prepnou do pronasledovani i samy od sebe po urcite case (L4-1) nebo prechodem pres urcite souradnice levelu (L4-2). A krome toho maji neaktivni mod kdy jen cekaji na probuzeni, tehdy nejdou znicit (L4).

- zeleny vysavac - E 11~12 - samotny neni moc nebezpecny, ale kdyz jich prijde vic, je dobre trefit plnou ranou pri prichodu co nejvic z nich a ty pak rychle dodelat tuknutim aby zustal jen jeden, pak je to jiz snadne.

- velke gumenne koleso - E hodne - mne osobne dela nejvic potizi, je rychle a silne. Pokud s nim nechcete bojovat, zkuste ho nasmerovat smerem ven z obrazovky a pak rychle prescrollovat na dalsi kousek levelu opacnym smerem, casto se pak ocitne mimo hraci plochu a uz se nevrati. Pokud s nim chcete bojovat, zkuste mu dat alespon 4-5 dobrych ran a pak uhnout, po tomto predzpracovani muzete risknou busit do nej co to jde, pokud budete mit stesti, vybuchne driv nez se vas dotkne.

- zlute kolesa "hydrant" - E 21 - vetsinou prijdou dve a postavi se k vam v pravem uhlu.. staci uhybat pred strelami nahoru/dolu (vlevo/vpravo), nabijet se a strilet 100% rany. Takhle by to bylo moc snadne, takze obcas nektere z koles dostane skvely napad zkusit to z jine strany a pri presunu ma tendenci jit skrz vas. Doporucuji tuto snahu odhalit co nejdriv a adekvatne se premistit.

- obrovsky dvounohy robot s ... jak to popsat ... pyjem? :D (ted nevim jestli mam podle Freuda problem ja, nebo designer te hry). - E 41+ (L5 zluty) ~ 80+ (L5 vytah) - Doporucuji se dostat do pozice kdyz na vas skace - utikejte vlevo[vpravo] na opacny konec screenu a nabijejte se, otocte se. Mezitim robot dosedne, otoci se a zacne se hybat zpatky, v te chvili ho strelte nabitou strelou. Robot by si mel nadbehnout mirne shora a vyhrozovat svym "bucharem" a pomaloucku se presouvat k dalsimu skoku, pocas toho ho muzete zkusit jeste trefovat, buchar by vas tesne nemel trefit. Az konecne skoci, opakovat postup. Vhodne mista pro tuhle taktiku doporucuji odkoukat z meho replay. Pocas skoku je robot nesmrtelny a je zbytecne strilet.

- zmensenina predesleho robota - E 19 - je neprijemnejsi v tom ze je rychlejsi a casteji ho trefite kdyz skace (nesmrtelny), musite si strelu dobre nacasovat aby vam do ni sice vlezl, ale ne tolik aby jiz i skocil.

- trinohe roboty u psu (L3-2) - E 15 - proste jednu 100% ranu a pak dorazit

- zombie na hrbitove - E 11 - pozor, plivou hleny, je dobre na ne strilet soubezne s okraji obrazovky (z pohledu hry "sikmo").
 Blue Print [blueprnt] ~ UFF - 14.11.2011 22:13:59 ~ trik[e][■]
V hre sa pravidelne striedajú dva levely a pre každý z nich existujú 4 schémy rozloženia predmetov (súčiastka stroja alebo bomba). Zobrazenie schém je uložené v zložke EMUX\\UFF\\PUBLIC\\OTHERS osobitne pre nepárne (liché) a párne (sudé) levely. (Treba prepnúť filter na "Vše"). Bomby na obrázkoch sú zobrazené ako modré, v skutočnej hre však môžu byť aj červené.
 Blue Print [blueprnt] ~ UFF - 14.11.2011 21:47:11 ~ manuál[e][■]
Hráč ovláda panáka J.J., úlohou ktorého je zostaviť strieľajúci stroj (Ammo Machine) a ním skoliť ogra (Ollie Ogre), prenasledujúceho dievčinu Daisy Damsel.
Stroj sa skladá z 8 súčastí, ktoré sú rozmiestnené v 10 domoch. V každom z nich je buď jedna súčiastka stroja alebo bomba. Súčiastku treba priložiť na príslušné miesto na modráku (Blueprint) dole uprostred, bombu do jamy (Bomb Pit) vpravo dole skôr, než vybuchne.
Pohyb J.J. možno zrýchliť pridržaním tlačidla. Zrýchlenie však uberá energiu, ktorej množstvo ukazuje červený pruh (Fast Run Time) pod modrákom. Umiestnením súčiastky stroja na modrák sa trocha energie pridá. Pohyb naprázdno uberá menej energie než pohyb s nákladom.
Po zostavení stroja sa nápis nad tlačidlom vľavo od modráku (červený kruh v zelenom) zmení zo START na PRESS START. Tlačidlom musí J.J. aktivovať stroj a ním odstreliť ogra. Strojom možno pohybovať doľava a doprava, ale samotná streľba je náhodná a nedá sa ovládať.
Ak sa tlačidlo START použije skôr, než je stroj celkom hotový, všetky dovtedy použité súčiastky z modráka spadnú a treba ich znova umiestniť. Pri tom ale energia nepribúda.
Z jamy na bomby občas vyskočí obluda Sneaky Pete (podľa manuálu sa volá Weird Willie), ktorého treba chytiť a hodiť späť do jamy skôr, než sa dostane k tlačidlu START a stroj ním rozbije.
Ak sa J.J. nepodarí skoliť ogra skôr, než ten dostihne Daisy Damsel, hráč stratí jeden život a stroj sa rozpadne, takže ho treba znova zostaviť. Pri tom však energia nepribudne.
Ďalším problémom sú zabijacke kvetináče (Killer Flower Pot) zoskakujúce zhora s cieľom zasiahnuť J.J. Zrážka znamená stratu života.
Od druhého levelu sa objavuje sova Fuzzy Wuzzy, náhodne sa pohybujúca v bludisku medzi domami. Zrážka s ňou znamená stratu života.
Je potrebné pamätať si, ktoré domy J.J. prehľadal, lebo pri opakovanej návšteve domu v ňom vždy nájde bombu.
Pred nebezpečenstvom sa J.J. môže ukryť v ktoromkoľvek dome, ktorý ho ochráni pred sovou aj kvetináčom (s výnimkou situácie, keď J.J. drží bombu – tá vybuchne aj v dome). Lenže tam sa nemôže zdržiavať príliš dlho, lebo čas beží.
Okrem toho je J.J. v bezpečí len počas streľby na aktivovanom stroji.
Po nahraní 30 000 bodov dostane hráč jeden život navyše. Ďalšie životy už v hre získať nemožno.
Bodovanie: Za každú nájdenú súčiastku 1000 bodov, za bombu hodenú do jamy 50 bodov, za obludu hodenú do jamy 100 bodov, za odstrelenie ogra 500 až 2500 bodov podľa toho, ako blízko sa ten dostane k Daisy Damsel. Čím bližšie, tým menej bodov.

Zdroje: http://www.arcade-museum.com/game_detail.php?game_id=7172
http://www.arcade-museum.com/manuals-videogames/B/Blueprint.pdf
http://www.gamervision.com/games/blue-print-for-arcade
http://www.arcade-history.com/?n=blue-print-upright-no.-300&page=detail&id=297
 Galaga [galaga] ~ HEN - 07.11.2011 23:36:13 ~ trik[e][■]
Tento trik jsem okoukal,již dávno.Před bonusovým kolem se nechte "spojit" těsně na konci a potom vás to automaticky navede na střed obrazovky.Potom se v bonusovém kole NEHÝBEJTE a
jen rychle střílejte a máte zaručený sestřel všech 40 nepřátelů + bonus.
 Warlords [warlords] ~ CAX - 24.10.2011 21:53:18 ~ trik[e][■]
Přidržením fire ohnivou kouli držíte, puštěním ji vypustíte.
 Warlords [warlords] ~ CAX - 16.10.2011 23:05:25 ~ trik[e][■]
Hra se spoustim tlacitkem FIRE.
 Neo Turf Masters [turfmast] ~ NLY - 03.10.2011 00:20:03 ~ trik[e][■]
Pokud jsme dali ráně omylem větší sílu, než jsme chtěli, tak se taková jamka dá ještě zachránit. Pokud by míček přelétl jamku o pár yardů, tak stačí nastavit větší výšku úderu (za předpokladu, že nemáme silný zadní vítr). V případě, kdy jsme dali do úderu mnohem větší sílu než jsme chtěli, někdy pomůže backspin: při volbě výšky úderu držte páku dozadu a odpalte. Při velké výšce úderu se zpravidla míček vrací zpět o mnoho yardů, při nižší výšce má tendenci přibrzdit svůj pohyb vpřed. Má to nevýhodu, když na greenu míček s backspinem dopadne na nerovnost, ztropí zpravidla pěknou neplechu :]
 Phozon [phozon] ~ PED - 28.06.2011 21:34:35 ~ komentář[e][■]
Do dalsiho "world" postupujete az kdyz hra vypise "WORLD x CLEAR".
Hra krome toho pocita jednotlive kola, je mozno najit bud ve vysledne tabulce hi-scores, nebo vpravo dole vylustit dle poctu "molekul" a jejich vyrostku. Ale do EMUXu se zadava cislo sveta, tj. do dalsiho postupujete az po "clear" zprave.
 Ghost Pilots [gpilots] ~ PED - 28.06.2011 21:30:11 ~ komentář[e][■]
Level konci az kdyz hra napise "STAGE CLEAR!", prvni velky tank je jen subboss, konec prvniho levelu je az po zniceni velkeho letadla. Pak je zeleny velky tank, vznasedlo, atd..
 Black Tiger [blktiger] ~ KWB - 22.03.2011 22:31:16 ~ trik[e][■]
"Velký skok" = směr nahoru a doprava + button B (skok)
(k dokončení hry na 1 život je nezbytný, i když jen jednou)
◄◄1 - 2 - 3 - 4 - [5] - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 ►►


EMUX - KLUB ELITNÍCH HRÁČŮ: rekordy, emulátory, automaty, konzole a videohry