TOPlist

TRIKY FAQ: HRY, VIDEOHRY, AUTOMATY a KONZOLE


◄◄1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - [10] - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 ►►
 Raiden Fighters Jet [rfjet] ~ KWB - 02.06.2009 10:38:10 ~ trik[e][■]
Volba rakety Slave nebo Fairy - menší velikost, rychlejší střelba (pouze jeden typ - nerozlišuje Laser/Missiles), nemá speciální zbraň, má vlastní bombu.

Stisknout a držet tlačítko bomby (2. button), vhodit minci a spustit hru. Vytvořit podpis a vybrat libovolnou raketu tlačítkem Fire (1. button). Po výběru pustit tlačítko bomby.
 Raiden Fighters Jet [rfjet] ~ PED - 30.05.2009 23:22:04 ~ trik[e][■]
Slave:
Hold Bomb and insert your coin(s). Keep the button held while you enter your initials. Highlight any fighter except the Flying Blue Pig at the selection screen and press Fire while Bomb is still held.

Fairy:
Hold Bomb and insert your coin(s). Keep the button held while you enter your initials. Highlight the Flying Blue Pig at the fighter selection screen and press Fire while Bomb is still held.
 Stunt Car Racer [a500p@stuntcar] ~ PED - 13.05.2009 10:22:13 ~ manuál[e][■]
Ovladani:
joystick je plyn/brzda/vlevo/vpravo, strelba je turbo.
Po zmacknuti plynu ho nemusite drzet, hra automaticky pridava plyn pokud neleti auto vzduchem.

Extra klavesy (pro EMUX hrani nejsou potreba, ale muzou se hodit kdyz trenujete):
P,O - pauza, odpauzovani
ESC - vyskok ze zavodu (samozrejme jen ve FULL emulation modu MESS, v PARTIAL to vyskoci ven z MESSu).

Na obrazovce pred nasledujicim zavodem kde jsou portrety souperu a aktualni rekordy:
F1 + Fire = preskoceni vsech hracovych zavodu v aktualni sezone

V replay menu na polozce replay:
F1 + Fire = restart hry do uplne uvodniho menu (single player/multi/...)

Jezdeni:
Hra ma velmi slusnou fyziku, takze bezhlave drzeni turba cele kolo vetsinou neni ten spravny zpusob jak udelat nejlepsi cas. A kazda prekazka ma samozrejme sve optimalni najezdove rychlosti, v divizi 4 trate prominou hodne, ale od divize 3 a vys ma kazda trat aspon jedno misto kde bez cca. spravne rychlosti neprezijete.
Drzeni turba/plynu/brzdy v dobe odrazu ovplyvni krouceni auta ve vzduchu, takze i pri stejne rychlost je trajektorie letu mirne jina, proto s najezdovou rychlosti si pamatujte i zpusob jak se odrazite.

Vkladani vysledku:
JMV upravil rychlost ukladani "videa", takze by melo byt videt casy jednotlivych kol z "videa" a screenshoty jsou temer zbytecne, osobne doporucuji delat+prilozit do balicku "RACE WON" screenshoty, aby bylo jasne ze zavod byl vitezny, pripadne jeste track record screenshot aby se nemusel race time pocitat ze 3 kol (v pripade ze se povede zajet rekord trate).

Z videa jednotlive kola pro kazdy zavod scitejte a mate race time pro vlozeni na emuxu, ja pouzivam na to stuntcar_racetime_calculator.ods (XLS).

Kdyz jste vyhrali treba 5 zavodu a v 6. prohrali, tak do emuxu vlozite 5x "race time" z tech vyhranych zavodu.
 Lotus Turbo Challenge 2 [a500p@lotus2] ~ AIN - 11.05.2009 17:07:59 ~ komentář[e][■]
Jen bych chtěl ještě upozornit na to, že by se mělo jet na ruční řazení (manuál) a ne na automat. Takže tak, jak je to prostě přednastaveno (kde chcete přidávat plyn - jestli fire nebo pákou dopředu, je už vaše věc).
 Tranz Am [spec128@transam] ~ AIN - 02.05.2009 21:11:15 ~ komentář[e][■]
Mělo by se nějak počítat množství sebraných pohárů, protože jezdit skrz USA a sbírat body se dá skoro donekonečna.
 Thrusta [spec128@thrusta] ~ AIN - 28.04.2009 07:43:51 ~ recenze[e][■]
Tuhle hru jsem měl vždycky hrozně rád. Na to, že vznikla už v r. 1983 (autor Patrick Richmond) má kromě originálního nápadu krásné provedení. Vetřelci se všelijak hýbají a vlní a jsou nápaditě prokreslení jakoby byli průhlední. Zvuky doprovázejí celou hru (což nebylo tou dobou vůbec běžné a v Thrustě se povedlo duplikovat zvuky tak, že každá potvůrka vydává svůj vlastní zvuk, což vede ve výsledku k zajímavé & nepřetržité zvukové kulise). Někdy se sice zdá, že určité partie hry nejsou dotaženy (např. konec hry blikne bleskově GAME OVER a ticho :) nebo cihličky v každém kole mohly být třeba jinak barevné atp.), zato je Thrusta co se týče hratelnosti dobře vyvážená, klade vám přijatelný odpor a obtížnost neodrazuje. V každém kole jste také zvědaví na nové mimozemské potvůrky :-) A představte si, že ta hra obsahuje neuvěřitelných celých 70 levelů!!

Vaším úkolem je zničit všechny vetřelce, které se rodí z vajíček dole. K dispozici máte raketku, která může v případě nebezpečí střílet, ale hlavně posouvá kámen, který je umístěn náhodně ve výchozím bodě někde nahoře vedle vás. Tento kámen je jediný schopný zabít narodivší se potvory z vajec, takže úkolem je posouvat jej tak, aby spadl přímo na ni/ně. Zajímavé je, že v prostředí je gravitace a raketa, pokud nestojí na zemi, padá. Pokud střílíte, nemůžete potvory z vajec zabít. Střelbou je možno zneškodnit jedině nepřátelskou ochranku, která se pohybuje poměrně systematicky za vámi po celé obrazovce. Ta není sice nijak záludná, ale vzhledem k tomu, že jí je neustále stejný počet a každá likvidace nepřítele je hned doplněna, dokáže vám to taky pořádně osladit. Pointa hry tedy není složitá, ale ve hře samotné musíte občas dost popřemýšlet - bezhlavě se tahle hra projít prostě nedá. Nejlepší je, že s dalším levelem se mění nejen vzhled potvor, které se rodí a těch, které je chrání, nýbrž také jejich vlastnosti: pohybují se jinak, některé vás pronásledují a některé lezou i nahoru a znepříjemňují vám tam život, některé jsou těžkopádné a hloupé.

Nejlepší způsob jak vyzrát je počkat si, až potvory utvoří skupinky a pak je zabít jednou ranou (nebo alespoň jejich největší počet naráz). Ve hře není čas. To je velmi důležité, můžete proto hrát a jednat poměrně klidně, ačkoliv hra zpočátku svádí k akci a k rychlému pohybování se po obrazovce všemi směry a nejrůznějšímu honění. Pochopitelně v každém dalším kole je to o něco složitější, potvory jsou vlezlejší a nebezpečnější a životy vám postupně ubývají, přesto se dá šikovně vykličkovat i těsně nad nimi nebo pod nimi a v ideálním případě si najít nejméně ohrožovaný koutek.

Vlevo nahoře jsou údaje o počtu životů (modré raketky) - život se doplňuje po každých třech odehraných levelech, vpravo pak informace o tom, ve kterém se nacházíte levelu, v každé misi vám tedy přibyde jeden trojúhelník. Podle počtu trojúhelníků čili poznáte, ve které misi se necházíte. Po každých 11 levelech se trojúhelníky začnou přepisovat jinou barvou.

Škoda, že dneska už nevznikají takhle nápadité hry! Thrusta, ačkoli působí na první pohled infantilním dojmem, není vůbec jednoduchá a stojí určitě za zahrání! Já osobně jsem se zatím dostal do 17. levelu, a kdo projde celých 70 misí, musí být fakt machr! ;-)
 Cybernoid II: The Revenge [spec128@cbrnoid2] ~ AIN - 27.04.2009 23:05:54 ~ trik[e][■]
Na konci každého levelu musíte nasbírat nějaký počet bonusových bodů, aby se vám připsaly k hlavnímu score. Bonusové body jsou ty červené pod hlavním a dostáváte je za ty různé diamanty apod. Na konci levelu musíte mít nejméně 1500 bonusových bodů - máte-li míň, nepřipíší se a navíc o ně přijdete: vynulují se, bohužel.
 Switchblade [spec128@swtblade] ~ PED - 26.04.2009 12:59:28 ~ komentář[e][■]
Za level pocitam zniceni bosse (zmizi velka zabrana v pristupu do dalsi casti bludiste).
 Streets of Rage 3 [gen_eur@sor3] ~ JMV - 18.04.2009 11:11:54 ~ trik[e][■]
Pokud mate plny modry sloupecek a blika "OK", muzete udelat "Special attack" bez ztraty energie!
 Panama Joe [spec128@panmajoe] ~ AIN - 16.04.2009 00:09:32 ~ trik[e][■]
Na to se dá přijít sice rychle, ale dá se s tím taktizovat. Pokud vás nějaká potvora zabije, tak se zabije i sama, takže jde obětovat život za cenu třeba celého levelu.
Po hladkých lanech se šplhat nahoru nedá (dá se jich jen chytat, když padáte z velké výšky).
Zhruba z 2x větší výšky panáčka Joe se zabijete.
V některých obrazovkách si radši pospěšte, není moc času a nikde ho nevidíte. Po nějaké době však přilétne jakási potvora a nekompromisně vás sejme :)
◄◄1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - [10] - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 ►►


EMUX - KLUB ELITNÍCH HRÁČŮ: rekordy, emulátory, automaty, konzole a videohry