TOPlist

TRIKY FAQ: HRY, VIDEOHRY, AUTOMATY a KONZOLE


◄◄1 - [2] - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 ►►
 Space Encounters [spcenctr] ~ LEX - 29.07.2015 14:15:41 ~ trik[e][■]
Oprava údaje o bonusových životech:ty jsou při 4 000,8 000 a 16 000 bodech.
 Jump Bug [jumpbug] ~ WAR - 09.07.2015 19:08:11 ~ trik[e][■]
Jump Bug MENU (obrázek)
 Donkey Kong 3 [dkong3] ~ JMV - 04.07.2015 16:25:12 ~ trik[e][■]
Pokud spadlý super-sprej neseberete, zůstane dole ležet na stejném místě i v dalším kole :-)
 ASO - Armored Scrum Object [aso] ~ WAR - 27.06.2015 22:06:45 ~ trik[e][■]
http://emux.esero.net/users/WAR/others/ASO-manual.pdf
 Ninja-Kid II / NinjaKun Ashura no Shou [ninjakd2] ~ VK - 18.05.2014 23:43:38 ~ manuál[e][■]
Odskok od stěny (bez této dovednosti některé sekce nelze dokončit) se provede následovně:
Výchozí situace: jste vlevo od stěny od které se chcete odrazit. Páka vpravo, skok. Těsně před stěnou dáte páku doleva a opět skok. Ninja se odrazí. Lze libovolně opakovat sem tam sem tam...
 Undercover Cops [uccops] ~ DRI - 16.03.2014 10:43:41 ~ faq[e][■]
V průběhu hry se získávají hvězdy (a taky body) za Finess Tricks – techniku boje. Velká hvězda = 10 malých. Každý útok je bodován (kromě útoku, který ubírá energii a kromě kopu Flame).

Každé kolo má dané Border Score a na konci každého kola (kromě posledního) je Assessment Day - vyhodnocení techniky boje. Pokud je dosažené skóre vyšší než Border Score, dostanete bonus. Za dva takto získané bonusy dostanete život navíc. Dosažené skóre závisí na tom, kolik nepřátel jste zabili a jakým způsobem. Ve druhém kole tedy není dobré házet nepřátele z plošiny na zem a ve třetím a čtvrtém kole není dobré nechat nepřátele utíkat, nebo je nechat pozabíjet se navzájem.
 Truxton II / Tatsujin II / Tatsujin Oh [truxton2] ~ VOJ - 04.01.2014 10:47:38 ~ trik[e][■]
Při stisku 4. tlačítka se zrychluje a lze se tak efektivně vyhnout těžkým nepřátelům.
 Psychic 5 [psychic5] ~ J.D - 14.10.2013 19:36:07 ~ manuál[e][■]
Naprosto neuvěřitelná (hlavně vzhledem k roku) plošinovka. Dovolím si shrnout pár těch důležitějších věcí, v rámci možností přehledně (pokud to vůbec jde).

BONUSY:

EXTRA bonus - v určitých fialových boxech (3. a 6. level) je život. Ten se dá získat ještě složením slova EXTRA.

SECRET bonus - nejvýhodnější bonus v poměru hodnota/náročnost. V každém levelu jde vzít v určitém fialovém boxu zlatý panáček (v 1. levelu je to ten horní box nad 1. Tel. budkou, zbytek viz input). Box se musí rozbít v momentě, kdy číslice tisíců ve skóre (4.zprava) odpovídá počtu sebraných panáků z předchozích kol. Tzn. v prvním levelu 0, ve třetím 2, v osmém 7 atd.. Takže pokud se někde třeba jeden nepodaří vzít, pak to bude např. v osmém kole číslice 6. Zároveň ale musí být označené pole inventáře prázdné, jinak se objeví místo panáka věc, která v poli je.
Hodnota bonusu je 10k, 50k, 100k, 200k, 300k, 400k, 500k, 1 milion.

ALL 100% bonus - na konci kola za sebrání všech potravin.

ALL GOLD bonus - s ohledem na složitost je to nejvyšší/nejtěžší cíl ve hře (silně podhodnocen) - na konci levelu za sebrání všech sad potravin. Každá sada bez přerušení od 1. po poslední kus. Přepínání mezi sadama potravin je bouchnutím kladiva mimo potravinu. Tzn., že když nemám jednu sadu ze zbývajících pěti ukončenou a seknu nepřítele, tak musím seknout ještě 4x, abych se vrátil zpět na rozjetou sadu.

MAGICAL bonus - ve skleněných láhvích. 8 levelů = 8 láhví, z toho 3 láhve postavy a 5x Magical. Pro získání nejvyššího bonusu 1 milion se musí vzít 5 bonusů v řadě, tzn. všechny 3 postavy v prvních třech levelech. To jde udělat tak, že se v prvním levelu splní ALL GOLD bonus (Makoto-2.level) a ve 3.levelu se sebere Secret bonus (Genzoh-3.level).
Hodnota je 10k, 50k, 100k, 500k, 1 milion.

Dál stojí za zmínku šperky za 2k a 4k (pokud je stovková číslice ve skóre - třetí zprava - nulová, je to za dvojnásobek), ale snad jenom pokud se násobí třeba 4x, 8x, jinak je to zanedbatelná hodnota.

Fialové boxy - v některých (vždy stejné) je život, v jiných čas, prsteny, ale v drtivé většině z nich je smajlík. To se hodí nejvíc na přeměnu věcí v inventáři. Pokud je v inventáři nějaká věc (objevují se tam za sbírání potravin) a je zrovna označená, při rozbití boxu se objeví místo smajlíka (nebo třeba času, ale to je škoda).
 Bubble Bobble [bublbobl] ~ KNT - 05.05.2013 13:03:37 ~ manuál[e][■]
Bonusy a speciální předměty

žlutý bonbon - zrychluje vypouštění bublin -> 51 x výskok
modrý bonbon - zrychluje bubliny -> 51 x prasknout prázdnou bublinu
fialový bonbon - bublání na větší vzdálenost -> 51 x vypustit bublinu
bota - zrychluje pohyb -> 15 x přeběhnout přes obraz

fialový prsten - 500 bodů za každý skok -> po sebrání 3 žlutých bonbonů
červený prsten - 100 bodů za každou bublinu -> po sebrání 3 fialových bonbonů
modrý prsten - 10 bodů za každý krok -> po sebraní 3 modrých bonbonů

oranžový deštník - posune o 3 kola dál -> prasknout 15 bublin s vodou
červený deštník - posune o 5 kol dál -> prasknout 20 bublin s vodou
fialový deštník - posune o 7 kol dál -> prasknout 25 bublin s vodou

fialová lampa - zabije všechny nepřátele -> po sebrání deštníku
modrá lampa - stejně jako po sebrání všech prstenů -> když se 1. hráč napojí do hry 5x
žlutá lampa - stejně jako po sebrání všech bonbonů -> po sebrání budíku
červená lampa - modrá a žlutá lampa dohromady -> když se 2. hráč napojí do hry 5x

modrý kříž - zničí všechny nepřátele vodou -> po sebrání 10 spec. předmětů
žlutý kříž - zničí všechny nepřátele bleskem -> po sebrání 10 bod. předmětů
červený kříž - plamen místo bublání -> po zabití 4 nepřátel vodou

barevná cukrová hůl - po skončeni se všechny bubliny změní na ovoce a spadne velká dobrota za 10 - 30 k -> po sebrání tří barevných písmen každé písmeno dává různou
barvu hůlky

barevná truhla - po skončení se všechny bubliny změní na diamanty a spadne 1 velký za 40-80k -> barva závisí na sebrání 3 žlutých nebo modrých křížů nebo fialových lamp nebo kouzelných knih

barevný lektvar - nepřátele zmizí a objeví se 1 z pěti bonusů (oranžové, hnědé, zelené kvítko duha nebo noticka) po vyzbírání všech = 100k -> po propadnuti obrazem „zespodu nahoru“

budík - nepřátelé zamrznou ale stále zabíjí i po šlápnutí -> prasknout 12 bublin s bleskem

bomba - všichni nepřátelé vybuchnou (zůstanou po nich 10k diamanty) -> prasknout 10 bublin s ohněm

rolnička - oznamuje, že se objeví speciální předmět -> po objevení se 8x „hurry up“

kouzelná kniha - všichni nepřátelé vybuchnou (zůstanou po nich 8k nebo 6k diamanty podle toho jestli byly před výbuchem v bublině nebo ne) -> po zabití 10 nepřátel ohněm

stříbrný prsten - hvězdný déšť zabije všechny nepřátele -> po zabití 10 nepřátel bleskem

srdce - nepřátelé zamrznou a může se po nich šlapat -> po snězení 50 ks ovoce z mrtvých
nepřátel

stříbrný náhrdelník - koule která zabijí nepřátele -> po odehraní 15 levelu
červený náhrdelník - 10 písmen -> po spuštěni hry 15x
křišťálová koule - speciální předměty se objevují častěji -> po sebrání koruny v předešlém levelu

doutník - podobně jako žlutý lektvar -> po spuštěni 777 levelu
stříbrné dveře - tajná místnost s diamanty -> ve levelech 20, 30, 40 bez umrti
zlaté dveře - posune z levelu 50 do levelu 70 -> do 50 levelu bez umrtí
lebka - okamžitý hurry up a kometa,která trefí nepřátele je rozběsní /jediný špatný bonus ve hře/ -> zřejmě pokud se objevi 30x duch (Baron von Blubba)

červená bublina - 100k + ohnivý dech na 5 kol -> náhodně jednou za 4096 bublin
lektvar s blesky - ve 100 levelu bubliny s bleskem -> vždy ve 100 levelu

počet prasklých bublin, provedených činností a počet sebrání toho či onoho předmětu k dosažení bonusu je závislý na zvolené obtížnosti hry a muže být vyšší či nižší než výše uváděné počty
některé bonusy se kromě toho ještě můžou objevovat i náhodně

pokud je číslo kola dělitelné pěti (a v prvním kole), tak po zabití všech nepřátel se zbývající bubliny na obrazovce promění ve sladkosti (stejně jako při sebrání cukrové húlky)
tento bonusový déšť lze vyvolat i v ostatních kolech tím, že si nabubláte skóre na konci kola před zabitím posledního tak, aby číslice ve stovkách a desítkách byla stejná
např 15220 nebo 235000 nebo 1724330 atd...
 Return of the Invaders [retofinv] ~ LEX - 05.05.2013 11:06:11 ~ trik[e][■]
Přesně takto:
pokud si necháte střední kruh,vrchní řadu nebo středový sloupec potvůrek nesestřelenou do konce kola a je jich víc než tři,spojí se do bonusové rakety která mezi koly lítá po obrazovce,vypouští další potvory které sestřelujete až do úplného vyčerpání rakety nebo jejího sestřelení.Následně proběhne součet:počet sestřelených x 300 bodů plus 10 000,20 000 nebo 30 000 za raketu.

Když vám zbyde 3,5,7 potvor spojí se v raketu za 10 000 bodů.
Když vám zbyde 4,6,8 potvor spojí se v raketu za 20 000 bodů.
Pokud necháte celou vrchní řadu nesestřelenou,spojí se v raketu za 30 000 bodů.

V bonusovém mezikole pokud zemřete,neubude vám život.
-------
Vylepšení střely:
nahoře občas prolítne raketa s hlavicí.Pokud sestřelíte raketu tak aby jste ji trefili na kraji,ne do hlavice,ta se potom odpojí,vcucne se do vás a vylepší vám střelu.Hlavice má tři druhy zbarvení:
modrá:střela se zrychlí(nemění tvar)
žlutá:střela se zrychlí a získá tvar obláčku(je tlustá a špatně se s ní trefuje do mezer)
červená:střela získá sílu sestřelit celou řadu naráz(tvar šipky-nejhorší varianta)

◄◄1 - [2] - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 ►►


EMUX - KLUB ELITNÍCH HRÁČŮ: rekordy, emulátory, automaty, konzole a videohry