TOPlist

TRIKY FAQ: HRY, VIDEOHRY, AUTOMATY a KONZOLE


◄◄1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - [9] - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 ►►
 Neo Turf Masters [turfmast] ~ PED - 20.08.2009 08:49:35 ~ trik[e][■]
Nekdy kdyz putujete z fairway/rough (z heavy rough putovat nejde, musite hrat aspon 100ku hul) protoze vam micek tesne nezustal stat na greenu, tak nemirte uplne presne na stred diry, micek se pak odrazi od tyce zpatky i kdyby se kutalel velmi pomalu (podivne, ale je to tak), snazte se trefit do diry nalevo/napravo od tyce, pak je mnohem vetsi sance ze micek padne dnu. To same plati i pro normalni odpaly vzduchem na velkou vzdalenost, ale pokud nemate oci terminatora, tak tezko mluvit o mireni vedle tyce, spis je to o stesti ze vam to tak zrovna vyjde.

Pri odpalech na velkou vzdalenost je obzvlast ucinne kdyz se micek nekutali po greenu ale pada ze vzduchu (takze bud to trefite primo nebo po prvnim dopadu na green jeste jednou nadskoci, to je naprosto idealni), kdyz se takhle padajici micek trefi tesne vedle tyce, tak temer pokazde skonci micek v dire.
Nekdy vas odraz od tyce naopak muze zachranit pred vyletem mimo green, ale hrat s umyslem ze se zastavite o tyc, to chce velkou odvahu nebo optimizmus. :D

Po zvoleni sily odpalu se jeste voli misto kam micek trefite. Cim vice to trefite k "LOW", tim poleti nizsi trajektorii a chyti dopredny fales, takze po dopadu na green nebo fairway bude svolnejsi ke kutaleni dal. "HIGH" ho naopak posle hodne nahoru s falsem smerem dozadu, takze se micek po dopadu na green obvykle rychleji zastavi. Pro samotnou vzdalenost je nejlepsi "NICE", ale "LOW" ho obvykle dozene kutalenim. Pro vyuziti vetru se zase hodi "HIGH". Takze kdyz vam jde o nejdelsi odpal, tezko rict, nice vs low vyjdou vetsinou velmi podobne, high je muze prekonat za extremniho vetru, jinak bude spis o par metru kratsi. (celkove jsou vsak rozdily hodne male, zaklad je vybrat spravnou hul a spravnou silu uderu)
Ve vetru ja osobne hraji spis "low", aby se vitr projevil na uderu co nejmene.

Pri odpalu z rough/heavy rough/bunker je potreba o neco vetsi sila (jak moc vetsi zalezi na hraci kterym hrajete a jeho atributech). Ja hraji s Nemcem (4. zleva) ktery ma dobrou "presnost" (pocet dilku na stupnici sily pri putovani a nejpomaleji se hybe ukazatel sily pri uderech do dalky) a dobry "drive" (max. delka odpalu) a taky mu micky litaji dost presne tam kam zamirite, naopak pri zachrane z rough/heavy rough/bunker to neni zadna vyhra, takze s nim radeji hrajte jen fairway/green. Silu pri zachrannem uderu zvetsuji cca. o 25~40%/80~100%/100~120% (takze kdyz mam v heavy rough k jamce 75, tak palim jako by na vzdalenost 140).

Je dobre zkusit si najit hrace ktery vam vyhovuje, nemyslim ze jenom jeden z nich je ten "pravy" a ostatni na nic, myslim ze zalezi hodne na vas, jake mate reflexy a hbite prsty a jaky mate odhad na let micku (hraci s horsi "presnosti" jsou obvykle jednodussi na mireni, protoze nedavaji tolik moznych zpusobu odpalu/putovani, s Nemcem lze jednoduse pokazit i velmi jednoduchy put, staci to zmacknout o jeden dilek driv nez jste chteli a je to spatny, u mene "presnych" obvykle trefite doporucenou silu a nic neresite)
 Astro Marine Corps: part II [spec128@astromc2] ~ AIN - 18.08.2009 09:19:42 ~ trik[e][■]
Ty žluté slizy na začátku (a pak ještě kousek dál) jsem extrémně nepříjemné. Dají se zabít jedině tou silnou zbraní, co smete všechno z povrchu.
Často jsem to už řešil pak tak, že když jsem hru startoval tak dlouho, dokud jsem tu zbraň nedostal, jinak to může být o nervy ;-)
 Midnight Resistance [spec128@midres] ~ PED - 04.08.2009 22:21:14 ~ trik[e][■]
Strely se pohybuji po obrazovce nezavisle na scrollingu. Pokud vite kde co vyleze, muzete si do daneho mista obrazovky pripravit strely a az pak posunout obrazovku aby si to nabehlo primo do rany.

Ze zacatku je ta spravna kombinace zbrani 3-way + shower, postupne zkuste dokoupit bullets (+500 pro 3-way) a doplnujte shower na 50ku. Kdyz nemate co jineho, zkuste Super charge, teoreticky by to melo zesilit zbrane, ale nejsem si jistej jestli to v ZX verzi vubec neco dela. Homing jsou mnohem silnejsi nez shower, takze kdyz jsou v nabidce, berte homing.

V asi sestem levelu pujdete popod 3 malicke vodopady. Kdyz chvilku pockate, objevi se bila rybicka, kdyz ji zastrelite, ziskate +1 zivot.

Nepratele po vas strili na zaklade nejakeho globalniho casu, takze kdyz se pohybujete v levelu pokazde stejne, tak se muzete naucit co je predzvesti problemu, treba ze kdyz vystreli delo X, tak na 90% vystreli pozdeji i delo Y ktere opravdu nechcete videt strelit. Kdyz timto stylem tusite neprijemnou situaci, zkuste chvilku pockat a az pak jit dal vpred. (v podstate to ma vyznam stejne jenom v prvnich dvou levelech, pak uz pri dobre naucenem postupu temer nic neprekvapi, snad uz jen boss valecna lod a posledni level)

Ovladani: kdyz drzite strelbu, tak hlavne mirite zbrani, krome toho jeste lze ulehnout a chodit vlevo/vpravo. Pro vyskok se musi strelba pustit. Specialni zbran je strelba+nahoru (tuknout, ne drzet), nebo mezernik kdyz hrajete na nektery z joysticku.
 Midnight Resistance [spec128@midres] ~ AIN - 30.07.2009 22:46:43 ~ trik[e][■]
U M.R. je potřeba udržet hlavně klid. Mnoho hrozeb je velmi mechanicky zařízených a stačí jejich pohyby a střely atd. jen prohlédnout a dát si pozor. Doporučuji také dát si pozor na setrvačné pohyby hrdiny. Když je ve vzduchu, je hůře zvladatelný a občas se to vymstí. Je v tom jistá dávka nepřirozené fyziky, proto se musíte do hry víc vcítit a ty pohyby prostě pochopit a předvídat.
Stojí za to tuhle hru projít celou! ;-)
 Kageki [kageki] ~ CHZ - 17.06.2009 15:14:06 ~ trik[e][■]
no nevím co bych napsal no: 1 button rychlý úder, 2 button zadní tvrdý úder, 1 a 2 button současně skrčení no a prostě mačkat a mačkat a soupeře umačkat :D
 Raiden Fighters Jet [rfjet] ~ KWB - 02.06.2009 10:38:10 ~ trik[e][■]
Volba rakety Slave nebo Fairy - menší velikost, rychlejší střelba (pouze jeden typ - nerozlišuje Laser/Missiles), nemá speciální zbraň, má vlastní bombu.

Stisknout a držet tlačítko bomby (2. button), vhodit minci a spustit hru. Vytvořit podpis a vybrat libovolnou raketu tlačítkem Fire (1. button). Po výběru pustit tlačítko bomby.
 Raiden Fighters Jet [rfjet] ~ PED - 30.05.2009 23:22:04 ~ trik[e][■]
Slave:
Hold Bomb and insert your coin(s). Keep the button held while you enter your initials. Highlight any fighter except the Flying Blue Pig at the selection screen and press Fire while Bomb is still held.

Fairy:
Hold Bomb and insert your coin(s). Keep the button held while you enter your initials. Highlight the Flying Blue Pig at the fighter selection screen and press Fire while Bomb is still held.
 Stunt Car Racer [a500p@stuntcar] ~ PED - 13.05.2009 10:22:13 ~ manuál[e][■]
Ovladani:
joystick je plyn/brzda/vlevo/vpravo, strelba je turbo.
Po zmacknuti plynu ho nemusite drzet, hra automaticky pridava plyn pokud neleti auto vzduchem.

Extra klavesy (pro EMUX hrani nejsou potreba, ale muzou se hodit kdyz trenujete):
P,O - pauza, odpauzovani
ESC - vyskok ze zavodu (samozrejme jen ve FULL emulation modu MESS, v PARTIAL to vyskoci ven z MESSu).

Na obrazovce pred nasledujicim zavodem kde jsou portrety souperu a aktualni rekordy:
F1 + Fire = preskoceni vsech hracovych zavodu v aktualni sezone

V replay menu na polozce replay:
F1 + Fire = restart hry do uplne uvodniho menu (single player/multi/...)

Jezdeni:
Hra ma velmi slusnou fyziku, takze bezhlave drzeni turba cele kolo vetsinou neni ten spravny zpusob jak udelat nejlepsi cas. A kazda prekazka ma samozrejme sve optimalni najezdove rychlosti, v divizi 4 trate prominou hodne, ale od divize 3 a vys ma kazda trat aspon jedno misto kde bez cca. spravne rychlosti neprezijete.
Drzeni turba/plynu/brzdy v dobe odrazu ovplyvni krouceni auta ve vzduchu, takze i pri stejne rychlost je trajektorie letu mirne jina, proto s najezdovou rychlosti si pamatujte i zpusob jak se odrazite.

Vkladani vysledku:
JMV upravil rychlost ukladani "videa", takze by melo byt videt casy jednotlivych kol z "videa" a screenshoty jsou temer zbytecne, osobne doporucuji delat+prilozit do balicku "RACE WON" screenshoty, aby bylo jasne ze zavod byl vitezny, pripadne jeste track record screenshot aby se nemusel race time pocitat ze 3 kol (v pripade ze se povede zajet rekord trate).

Z videa jednotlive kola pro kazdy zavod scitejte a mate race time pro vlozeni na emuxu, ja pouzivam na to stuntcar_racetime_calculator.ods (XLS).

Kdyz jste vyhrali treba 5 zavodu a v 6. prohrali, tak do emuxu vlozite 5x "race time" z tech vyhranych zavodu.
 Lotus Turbo Challenge 2 [a500p@lotus2] ~ AIN - 11.05.2009 17:07:59 ~ komentář[e][■]
Jen bych chtěl ještě upozornit na to, že by se mělo jet na ruční řazení (manuál) a ne na automat. Takže tak, jak je to prostě přednastaveno (kde chcete přidávat plyn - jestli fire nebo pákou dopředu, je už vaše věc).
 Tranz Am [spec128@transam] ~ AIN - 02.05.2009 21:11:15 ~ komentář[e][■]
Mělo by se nějak počítat množství sebraných pohárů, protože jezdit skrz USA a sbírat body se dá skoro donekonečna.
◄◄1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - [9] - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 ►►


EMUX - KLUB ELITNÍCH HRÁČŮ: rekordy, emulátory, automaty, konzole a videohry