TOPlist

TRIKY FAQ: HRY, VIDEOHRY, AUTOMATY a KONZOLE


◄◄1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - [8] - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 ►►
 Crazy Block [crazyblk] ~ J.D - 19.02.2011 23:08:38 ~ manuál[e][■]
Z horní řady se dají odebírat bloky a přes okno je do ní znovu přidávat.
Pro splnění levelu je potřeba horní řadu naplnit a uzavřít.
V případě, že uzavřít nejde, píše se u posledního volného pole NO SEQ, v případě, že uzavřít jde, píše se FNL AW.
Sbírají se stejné barvy:

Dvojice
- např. ♥♥♦♦1133558899
- nejmíň bodů
- pro uzavření nesmí být žádná trojice
- max 32000 za samý obrázky (bez číslic)

Trojice
- např. ♥♥♠♠♠111666888
- maximálně jedna dvojice
- 96000 za všechny znaky BBB⌂⌂⌂777 + zbytek esa
- 96000 za ♥♥♥♠♠♠♣♣♣♦♦♦ + zbytek znaky
- 64000 za jinou kombinaci znaků a es

Postupky
- 123456789 není jedna postupka ale tři 123+456+789
- 12345678912345 tudíž nepůjde uzavřít, protože 45 není dvojice ani postupka

Čtveřice sbírat nejdou
- ♥♥BBBB⌂⌂⌂⌂7777 nejsou čtveřice ale 7 dvojic za 32000 - tento tvar se vždycky musí zakončit členem dvojice (♥♥), protože tvar ♥♥BBBB⌂⌂⌂⌂777 hra chybně bere jako 5 dvojic a jednu trojici (777), která u dvojic není povolená a nenabízí FNL AW.
- 11112222333344 nejsou čtveřice, ale 4 postupky + dvojička

Lucky Block
- velice nízký bonus závislý na jejich počtu
- vyhodnocuje se jenom když jsou ve formaci číslice
- bez číslic je za obrázky bonus vyšší, takže se ani nevyhodnocuje

šipka + button = kopnutí přes celou hrací plochu
button + šipka = kopnutí o jedno pole

hra má asi tři zásadní bugy
- při kopnutí bloku na nepřítele je to tak 50/50 že ho sejme nebo projde
- když blok převálcuje nepřítele a půjdu hned na místo kde stál, tak často chcípnu
- modrý nepřítel zabíjí už před změnou barvy, tak aspoň ty 200 když už nic :)
 Wonder Boy III - Monster Lair [wb3] ~ J.D - 06.02.2011 03:07:54 ~ trik[e][■]
Při skoku se podržením "nahoru" doplachtí dál a nebo jde oddálit dopad, což se perfektně hodí hlavně na 11. level, ale taky např. s bumerangem pro zpomalení dopadu na nepřítele a bezpečný zlikvidování.

Bazooka nestřílí daleko, ale přidržením střelby letí buď přes celou obrazovku, nebo bouchne v momentě puštění střelby.

Sbírání zbraní slouží i jako doplnění zdraví, nebo při plným zdraví přidá 490 bodů. Zdraví ubývá s časem, tudíž rychlejší hra = víc bodů.

Sbírání stejných zbraní prodlužuje životnost zbraně.

Růžová víla dává buď nesmrtelnost, nebo mění ovoce na dorty (hodně bodů i zdraví).

Když panák zůstane viset na kraji ostrůvku, rychlou střelbou nebo skákáním po chvíli vyskočí.

2.boss-had-vyleze vpravo dole a potom vždycky od tama, kam předtím zalezl. Střílí max. pod úhlem zhruba 90°, takže mu stačí vjet za krk a nevrzne si :)
4.boss-včela-jede do místa, kde byl panák v momentě, kdy se rozjela, takže když bude např. vpravo a já začnu couvat od poloviny, nedožene mě, ale zastaví v polovině.
10.boss-hřib-funguje jako automat - co se vytočí na válcích, to háže (ovoce, střely a srdce)
13.boss-největší zlo :)
 Mystic Riders [mysticri] ~ J.D - 01.01.2011 12:45:13 ~ trik[e][■]
Ve verzích 112 a 123 nefungují správně záznamy, resp. drtivá většina jich končí ve 2. levelu.

-přidržením střelby se natahuje zbraň a u ohně (level 3) je to nejsilnější co může být, ta druhá tak silná není, ale má větší rozptyl a umí se plazit po stěnách.

-koště má sílu a je to dobrá obrana proti střelám. Vyhazuje se vždy opačným směrem než je směr letu (letím nahoru, koště dolů atd.)

-jako zbraň může sloužit i modrý plamen "ze zadku", na nepřátele zezadu, ale při správném používání koštěte asi postrádá význam.

-při střídavém mačkání nahoru a dolů se dělá kotrmelec, což je momentální nesmrtelnost a taky vysvobození z chycení. Jde využít hlavně po chycení 4. a 6. bossem

1.boss- stačí 3 plně natáhlé střely ohněm (level 3) do hlavy, nebo 2 střely + koště
2.boss- po vystřelení zprava se obtáčí po kružnici po směru hodinových ručiček, zleva proti směru, tzn. že v obou případech je lepší ho obletět zespodu nahoru, opak je riskantní.
3.boss- ve 2.fázi je možné a nejbezpečnější držet se pořád pod želvou, jenom když vyleze uprostřed nahoře, tak se musí z úkrytu vyjet a až zaleze tak hned vrátit.
4.boss- ve 2. fázi stačí jenom stát na místě úplně vlevo nad prostředkem - střela letí uprostřed a led až na kraj nedoletí.

Při nasbírání 500 drahokamů za level je vyšší bonus (v 1. levelu 60 000)
 Astro Invader [astinvad] ~ UFF - 20.12.2010 01:59:41 ~ trik[e][■]
Taniere padajú vždy rovnako (S - stred, L - ľavý, P - pravý): SLP SP SL SS PLS PP LL.
Potom sa cyklus opakuje až do straty života. Vtedy sa preruší a začne od začiatku
(SLP SP…, atď.). Najlepšie je cyklus zapísať na prúžok papiera a ten pripevniť na monitor.

Bodovanie tanierov závisí od počtu výstrelov takto (počíta sa každý výstrel, aj ten, ktorý nič nezasiahne):
Na začiatku hry 400 bodov, ak ho zasiahne 15. strela; 300 bodov, ak 7. strela;
200 bodov, ak 3. alebo 11. strela; inak 100 bodov.

Po zostrelení prvého taniera: 400 po 16. strele (teda 31. výstrele od začiatku hry);
300 po 8. strele; 200 po 4. alebo 12. strele; inak 100 bodov.

Kto spraví pri počítaní výstrelov chybu, nech si počká, kým sa mu náhodou nepodarí zásah za 200, 300 alebo 400 bodov.
Po 400 potrebuje 16 striel na ďalších 400 bodov za zásah; po 300 osem striel.
Po 200 dvanásť striel na 300 alebo 400 bodov.

V prvom stĺpci tabuľky je počet výstrelov od začiatku hry, v druhom stĺpci body, ak tento výstrel zasiahne tanier:

3. ..... 200
7. ..... 300
11. .... 200
15. .... 400
_________
19. .... 200
23. .... 300
27. .... 200
31. .... 400
_________
35. .... 200
39. .... 300
43. .... 200
47. .... 400
_________

atď.


Zdroj: http://www.arcade-museum.com/game_detail.php?game_id=6948
 Kick [kick] ~ UFF - 15.10.2010 23:50:00 ~ trik[e][■]
Pohyb klauna možno zrýchliť v nastavení hry. Najprv treba klávesou Tab vyvolať menu, vybrať Analog Control a potom zvýšiť hodnotu Dial Digital Speed najmenej na 80. Čím vyššie číslo, tým rýchlejší pohyb, ale zároveň ťažšie ovládanie. Implicitná hodnota 50 je príliš nízka, niektoré herné situácie sa s ňou nedajú zvládnuť ani teoreticky a v najlepšom prípade možno dosiahnuť 3. level.
 Ghosts'n Goblins [gng] ~ KWB - 02.10.2010 16:53:43 ~ ostatní[e][■]
Remake s původní hudbou: ultimate
 Rick Dangerous [a500p@rickd] ~ POU - 29.06.2010 09:08:23 ~ manuál[e][■]
tlačítko + SMER (doleva resp. doprava) = bič (nebo co to je)
- dá se použít na mačkání tlačítek ve zdi, otevírání sarkofágů nebo plašení netopýrů
 Dommy [dommy] ~ KWB - 28.06.2010 17:15:20 ~ trik[e][■]
Vyšší bonus získáte, když postavíte kompletní řadu z kostek a povalíte ji dřív než protivník (modrá kostka)
 Rick Dangerous [a500p@rickd] ~ CHZ - 01.06.2010 09:20:47 ~ manuál[e][■]
střelba: tlačítko+NAHORU
dynamit: tlačítko+DOLU
šetřete municí je jí tak akorát
 Raiden [raiden] ~ PED - 24.04.2010 11:30:28 ~ trik[e][■]
Dalsi detaily:
definice nepratel zavisi na barve raketky a strel, s tim ze kdyz je barva strel shodna s raketkou (modra+modry laser a cervena+rozprasovac), tak chodi nepratel vice a jejich strely obcas litaji malinko rychleji.
Pro trochu slabsi obtiznost je tedy dobre vzit modrou raketku a cervene strely. (ale rozdil neni velky, necekejte ze to bude snadne)
Pro nejvyssi score je nejlepsi kombinace cervena+cervene strely, jenom vas nesmi nic zabit a musite mit nejake bomby, aby jste dostavali slusne bonusy na konci levelu. :)
◄◄1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - [8] - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 ►►


EMUX - KLUB ELITNÍCH HRÁČŮ: rekordy, emulátory, automaty, konzole a videohry