H.E.R.O. [a5200@hero] ~ LPS - 27.07.2012 01:20:05 ~ trik | [e][■] |
K lávovým závalům co jsou v pokročilejších kolech těsně u hrany plošinky a dalším místům, kde se je třeba přiblížit přesně na těsno je lepší přiletět z větší dálky. Při snaze o jeden krok udělá panáček dost často dva a je to pak zbytečná a dost nasírací smrt. Pro lepší skóre se vyplatí chvátat, než se vracet vraždit každýho netopýra. Nejde nahrát víc jak šest panáčků najednou. Do cca 13. kola se vyplatí vybírat cestu vždycky podle toho kde je zával. V dalších kolech jsou ale asi tři místa, kde tohle neplatí a člověk si pak zbytečně vyplýtvá bombu nebo dvě - rozstřílet to pak laserem trvá dost dlouho. Při nestihnutí limitu přijdeš o panáčka a kolo se jede znovu. |
Enduro Racer [endurobl] ~ JVC - 16.07.2012 00:52:16 ~ trik | [e][■] |
Před skokem se včas nachystat a držet "šipku dolů" neboli jet po zadním, jinak následuje držkopád. |
Space Panic [panic] ~ PYR - 20.06.2012 00:16:46 ~ trik | [e][■] |
TOTO JSOU FINTY Z DOB KDY JSME V ROCE 80 CHODILI V BRNE K EMILOVI :-) TO BYLY CASY AHH :-) finta hlava : kdyz stojite zaroven s podlahou nebo mate jen o krok vystrcenou hlavu, casto Vas pavouk prebehne a spadne do diry- nekdy taky ne :-) finta noha : pokud stojite na zebriku tak, ze pod Vami je jen pruchod pro pavouka, casto prebehne a spadne do diry, nekdy taky ne :-) probehnuti pavoukem : pokud je pavouk v dire a zakopete ho kdyz vyliza, muzete ho probehnout driv nez Vas kousne, nekdy se to hodi .-)dostanete se tim za nej a pavouk pokracuje k dalsi dire ( nekdy )...diru ale musite uplne zakopat podkopani pavouka: kdyz pavouka zakopete kdyz vyliza a znovu vykopete diru, nekdy ji automaticky zasype, nekdy ale do ni spadne znovu proskoceni pavoukem 2 verze : v nizsim poschodi vykopete diru, v poschodi nad tim vykopete diru tak ze je temer nad dirou ale jen temer ... kdyz do vrchni skocite stojite v pavoukovi a muzete ho proskocit. Pokud udelate diry nad sebou a mate nad vrchni dirou nohu, pokud do spodni diry spadne pavouk, muzete proskocit i pavoukem a hlavne - naucte se odhadnout kam pujde prvni pavouk a rychle vykopte kolem sebe diry aby na Vas nemohli. Rychle vykopana dira, zaklad uspechu. k ovladani se pouzivaji sipky a ctrl, alt |
64th. Street - A Detective Story [64street] ~ BAG - 01.05.2012 13:53:10 ~ trik | [e][■] |
Trik na prvního bose - Staci kdyz ho nalakate k tomu ridici a furd skacete a kopete nemuze se pak postavit a da se tak zabit bez problemu |
Hyper Pacman [hyperpac] ~ PIT - 01.04.2012 10:21:21 ~ trik | [e][■] |
Pokud neseberete v levelu ani jeden bonus - tzn. i oranžové koule, dostanete se za to do bonusového kola! V tom najdete životy, lasery, spoustu ovoce.... V některých levelech se to vyplatí, v některých ne. |
Dig Dug [digdug] ~ HAL - 21.03.2012 01:35:21 ~ trik | [e][■] |
Každou příšerku musíte napumpovat.První napumpování-zvětší břicho,druhé napumpování-ještě víc zvětší břicho,na třetí napumpování(zmáčknutí čudlíku) teprve praskne.Příšerky se zvětšeným břichem lze procházet. Od 12. levelu se točí 4 rozmístění příšerek.Jen se s nárůstem levelu stávají rychlejší a agresivnější.Při troše tréninkuvíte co vás čeká... |
Dig Dug [digdug] ~ HAL - 20.03.2012 23:55:59 ~ trik | [e][■] |
Jen doplním JMV.Uprostřed obrazovky se objevuje ovoce nebo zelenina v těchto hodnotách: 1. kolo mrkev - 400 bodů 2. kolo celer - 600 bodů 3. kolo mochomůrka červená - 800 bodů 4.a 5.kolo salátová okurka -1000 bodů 6.a 7.kolo tykev(lilek) -2000 bodů 8.a 9.kolo zelená paprika -3000 bodů 10.a11.kolo rajče -4000 bodů 12.a13.kolo cibule -5000 bodů 14.a15.kolo meloun -6000 bodů 16.a17.kolo poupě??? -7000 bodů 18.kolo a výš ananas -8000 bodů Obrazovka rozdělena na 4 barevné pruhy.Zabití příšerky Pooka(ta s těma potápěčskejma brejlema) 200,300,400,500 bodů -bráno od vrchní vrstvy do spodní. zabití příšerky Fygar(ta zelená co plive oheň) 200,300,400,500 bodů bráno opět odshora dolů-pokud ho napumpujete zeshora nebo zezdola.Pokud ho napumpujete ze strany,je bodová hodnota dvojnásobná-to znamená 400,600,800,1000 bodů. Když chcete zabít příšerky kamenem,vyhlubte si pod ním hrobeček-příšerky neutečou. Neustále se pohybujte-hloubením chodeb získáváte body! |
Choplifter [chplftbl] ~ PED - 08.02.2012 21:22:58 ~ manuál | [e][■] |
Ovladani: packou letate, button2 helikopteru otaci (kdyz se jen kratce tukne, tak predkem proti hraci, jinak naplno o 180 stupnu), button1 strili (pri natoceni predkem na hrace B1 bombarduje pozemni cile ktere nejdou znicit prvnim typem strel). Kdyz vas sestreli a mate nalozene vezne, tak mackanim B2 je muzete nechat vyskocit na padaku a zachranit (ale vsech 8 nestihnete zachranit ani pri padu uplne shora, takze lepsi je nenechat se sestrelit ;)). Ruzne techniky jak ziskat vyhodu proti ruznym typum nepratel: pozemni dela a raketomety: letet co nejvyse (alespon nad polovinou) a strilet, sestrelite i jejich strely stihacky: letet tesne nad zemi nebo couvat otoceny zady dzip: letet tesne nad zemi (nestrili), nebo dost vysoko aby nebyl problem ho sestrelit nebo aspon jeho strely mobilni raketomet: smrtelny v pripade ze letite tesne nad zemi a pozadu (tj. rusi predesle techniky :P ) tanky a dalsi osklive veci ktere prichazi pri nabirani panacku: porad jemne "poskakujte" kdyz nabirate panacky, zadne tanky neprijdou, ale pozor aby jste panacky nezmackali, pak strasne rvou... Jak je videt, ruzni nepratele sve slabiny vzajemne dobre eliminuji, proto se snazte systematicky zbavit urcitych typu (treba vsechny pozemni dela hned pri prvnim pruletu) a nebo pred obzvlast tezkou terenni pasazi (vysoky kriznik, prelet nad lavou, ...) zkuste vysledovat casovani priletu nepratel a chvilku pockejte (zmente tempo) pokud vam to pravidelne vychazi tak ze stihacky vas doleti dorazit kdyz uhybate pred narazem do steny a pali po vas mobilni raketomet s delem. |
Michael Jackson's Moon Walker [mwalk] ~ PED - 19.11.2011 23:43:31 ~ trik | [e][■] |
Zakladem klidneho hrani je strilet "nabitej" a nove nepratele si pripoustet postupne po malych skupinkach, v kombinaci s "tancem" na exponovanych mistech to cini hru relativne snadnou (vlastne jedna z nejlehcich ktere jsem v herne hral). A snazit se najit takovy pohyb po levelu, aby nepratele prichazeli ve skupine zrovna pod vasi nabitou ranu a nicit je hromadne jednou ranou. Pokud nemate cas/chut ucit se idealni casovani posunu po levelu zpameti, existuje jednoduche obecni pravidlo ktere plati v 90% pripadu. Kdyz jste na prazdne obrazovce pred dalsim "scrollem" do nove zony, zacnete se nabijet ve chvili kdyz se zacne obraz posouvat, vetsinou to vyjde tak ze mate nabito na 80-100% kdyz prijde na dostrel prvni nepritel. Na nekterych mistech prijdou o vterinu pozdeji, tech par mist nezbyva nez se naucit a tam asi po necele vterine scrollu pustit strelbu a zacit nabijet znovu. Nebo si stahnete muj arcade rekord a odkoukejte kdy/co/jak. :D Hrat na nejvyssi score je o dost slozitejsi, nejenom ze vam nesmi zadny padouch utect (co se deje relativne casto u velkych gumenych koles, a obcas se nekde zapomene i nejaky jiny za okrajem obrazovky, kdyz zrovna jdete od nej), ale take je potreba netancit (+2000pts za kazdy tanec od ditete, ktery je nad maximalni pocet tancu (3)) a udrzovat plnou energii (+3000pts za dite doplnujici energii). Posledni rozdil v desitkach bodu (t.j.100x mene dulezite) lze ziskat tim ze na konci ctvrteho kola nepalite do stroje ktery vyrabi duchy, ale jen nicite duchy samotne a cekate az stroj sam exploduje. Maximalni mozne score je myslim kolem 310k, muj osobni rekord je 305k (input na MARPu). Level 1: 15900 Level 2: 74700 Level 3-1: 110920 Level 3: 162960 Level 4-1: 193830 Level 4-2: 225280 (-1 robot ktery asi nejde stihnout) Level 4: cca. 236000 (dle mnozstvi duchu) Total: 309750+ Dalsi levely doplnim postupne, kdyz se mi je konecne povede na 100%. :) Kdyz se hodne nudite, zkuste se podepsat do tabulky zkratkou "SEX". Drobne detaily z hrani: - nabita strela ktera projde skrz vice nepratel ma vetsinou o par procent vetsi silu, treba se tak da znicit jednou ranou "zeleny vysavac" (ale neni to zasadni rozdil a neoplati se kvuli nemu riskovat zdravi) Bestiar a doporucena taktika (prisery popisuji v poradi jak se objevuji ve hre): * energie je jenom muj odhad od oka, 10 je rovna Majklove slehe o plne sile, takze energie 11 znamena ze musite trefit jednu plnou a potom staci libovolny tuk. * energie stejnych nepratel neni vzdy stejna, vetsinou se smerem ke konci hry mirne zvysuje - vrhac pilovych kotoucu - E 30 a vic (v L1 vas prijde pozdravit slabsi jedinec, asi E 11) - nestrilet pocas vrhani, v te chvili je nesmrtelne. - zlute vznasedlo - E 11 (L2) ~ 15 (konec L3, L5 vytah) - vetsinou chodi ve dvojici a kdyz je trefite obe najednou pri prijezdu plnou slehou, muze to byt definitivni, jinak to chce dorazit. Relativne neskodne. - velci roboti - E 2 (L2) ~ 9 (L5) - maji dva aktivni mody, nejdriv jdou jen kupredu, pote co je slehnete a neznicite, tak zacnou behat za vami stylem navadene rakety, takze je lepsi bud jen uhnout a nechat je odkracet, nebo je slozit jednou ranou, nedoporucuji skadlit. Nektere se prepnou do pronasledovani i samy od sebe po urcite case (L4-1) nebo prechodem pres urcite souradnice levelu (L4-2). A krome toho maji neaktivni mod kdy jen cekaji na probuzeni, tehdy nejdou znicit (L4). - zeleny vysavac - E 11~12 - samotny neni moc nebezpecny, ale kdyz jich prijde vic, je dobre trefit plnou ranou pri prichodu co nejvic z nich a ty pak rychle dodelat tuknutim aby zustal jen jeden, pak je to jiz snadne. - velke gumenne koleso - E hodne - mne osobne dela nejvic potizi, je rychle a silne. Pokud s nim nechcete bojovat, zkuste ho nasmerovat smerem ven z obrazovky a pak rychle prescrollovat na dalsi kousek levelu opacnym smerem, casto se pak ocitne mimo hraci plochu a uz se nevrati. Pokud s nim chcete bojovat, zkuste mu dat alespon 4-5 dobrych ran a pak uhnout, po tomto predzpracovani muzete risknou busit do nej co to jde, pokud budete mit stesti, vybuchne driv nez se vas dotkne. - zlute kolesa "hydrant" - E 21 - vetsinou prijdou dve a postavi se k vam v pravem uhlu.. staci uhybat pred strelami nahoru/dolu (vlevo/vpravo), nabijet se a strilet 100% rany. Takhle by to bylo moc snadne, takze obcas nektere z koles dostane skvely napad zkusit to z jine strany a pri presunu ma tendenci jit skrz vas. Doporucuji tuto snahu odhalit co nejdriv a adekvatne se premistit. - obrovsky dvounohy robot s ... jak to popsat ... pyjem? :D (ted nevim jestli mam podle Freuda problem ja, nebo designer te hry). - E 41+ (L5 zluty) ~ 80+ (L5 vytah) - Doporucuji se dostat do pozice kdyz na vas skace - utikejte vlevo[vpravo] na opacny konec screenu a nabijejte se, otocte se. Mezitim robot dosedne, otoci se a zacne se hybat zpatky, v te chvili ho strelte nabitou strelou. Robot by si mel nadbehnout mirne shora a vyhrozovat svym "bucharem" a pomaloucku se presouvat k dalsimu skoku, pocas toho ho muzete zkusit jeste trefovat, buchar by vas tesne nemel trefit. Az konecne skoci, opakovat postup. Vhodne mista pro tuhle taktiku doporucuji odkoukat z meho replay. Pocas skoku je robot nesmrtelny a je zbytecne strilet. - zmensenina predesleho robota - E 19 - je neprijemnejsi v tom ze je rychlejsi a casteji ho trefite kdyz skace (nesmrtelny), musite si strelu dobre nacasovat aby vam do ni sice vlezl, ale ne tolik aby jiz i skocil. - trinohe roboty u psu (L3-2) - E 15 - proste jednu 100% ranu a pak dorazit - zombie na hrbitove - E 11 - pozor, plivou hleny, je dobre na ne strilet soubezne s okraji obrazovky (z pohledu hry "sikmo"). |
Blue Print [blueprnt] ~ UFF - 14.11.2011 22:13:59 ~ trik | [e][■] |
V hre sa pravidelne striedajú dva levely a pre každý z nich existujú 4 schémy rozloženia predmetov (súčiastka stroja alebo bomba). Zobrazenie schém je uložené v zložke EMUX\\UFF\\PUBLIC\\OTHERS osobitne pre nepárne (liché) a párne (sudé) levely. (Treba prepnúť filter na "Vše"). Bomby na obrázkoch sú zobrazené ako modré, v skutočnej hre však môžu byť aj červené. |
EMUX - KLUB ELITNÍCH HRÁČŮ: rekordy, emulátory, automaty, konzole a videohry |