TOPlist

TRIKY FAQ: HRY, VIDEOHRY, AUTOMATY a KONZOLE


◄◄1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - [13] - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 ►►
 Panama Joe [spec128@panmajoe] ~ AIN - 16.04.2009 00:09:32 ~ trik[e][■]
Na to se dá přijít sice rychle, ale dá se s tím taktizovat. Pokud vás nějaká potvora zabije, tak se zabije i sama, takže jde obětovat život za cenu třeba celého levelu.
Po hladkých lanech se šplhat nahoru nedá (dá se jich jen chytat, když padáte z velké výšky).
Zhruba z 2x větší výšky panáčka Joe se zabijete.
V některých obrazovkách si radši pospěšte, není moc času a nikde ho nevidíte. Po nějaké době však přilétne jakási potvora a nekompromisně vás sejme :)
 Gryzor [spec128@gryzor] ~ AIN - 14.04.2009 11:43:31 ~ ostatní[e][■]
Ve verzi pro 123 je tam zřejmě nějaký bug. Po dokončení 1. levelu odpálím jakousi elektrárnu a následně se didaktik resetne :)
 Bogey Manor [bogeyman] ~ KWB - 06.04.2009 10:39:37 ~ trik[e][■]
Úkolem ve hře je pozhasínat světelné koule a opustit dům. Ovšem domy jsou plné potvor, které mají různé schopnosti - (kromě zabíjení vám ubírají čas (!), teleportují na patrech, znovurozvěcují koule atd.)

1. tlačítko - úder mečem (na omráčené potvory, otvírání dveří, ničení oken, zdí, koulí)
2. tlačítko - omračovací pistole na monstra
1. + 2. - aktivujete menšího společníka, který klestí cestu (1x v levelu)

Po rozbití zelené koule se někde rozblikají dveře, ve kterých se po vstupu do nich nachází zbroj, s tou jste cca 30 sekund nezničitelní a můžete zabíjet jen mečem kohokoli a skákat mezi patry (2. tlačítko). Když ničíte v brnění, je vše více bodováno, ale po ukončení levelu nedostanete Power Bonus (10000)

Tři rozbité červené koule = objeví se artefakt na 4. patře (rozsvítí všechna patra, bonus body, zmrazení potvor aj.)
 Do! Run Run [dorunrun] ~ CRW - 02.04.2009 01:00:33 ~ trik[e][■]
Kazde odrazeni kulicky pred zasahem znasobuje bonus o 500. Maximalne 3000 za potvoru.
 Jetpac [spec128@jetpac] ~ KWB - 09.02.2009 22:10:26 ~ manuál[e][■]
Level spočítáme podle schématu:
A, B, C je round (otočení), I, II... jsou lodě:


A

I 1 2 3 4
II 5 6 7 8
III 9 10 11 12
IV 13 14 15 16

B

I 17 18 19 20
II 21 22 23 24
III 25 26 27 28
IV 29 30 31 32

C

I 33 34 35 36
II 37 38 39 40
III 41 42 43 44
IV 45 46 47 48
 Alien Storm [gen_eur@astorm] ~ PED - 05.02.2009 15:44:42 ~ trik[e][■]
---------------------------------------------------------------------------------
Hra obsahuje nekolik modu:

# "mlaticka"
* klasicka mlaticka s relativne slusnou moznosti utoku:
- 2x vlevo/vpravo = beh, je mozne v behu i strilet
- tlacitko "roll" vas posle do kotoulu, + strelba se z nej utocne vrhnete na nepratele a odhodite je (velmi ucinny zpusob jak bezpecne nicit vice protivniku, ubira malo energie, ale pri spravnem uziti zvladne i 4+ protivniky najednou)
- beh + roll = salto ponad protivnika, lze pak strelit hlavou dolu (vypada to hezky, ale neni to moc potreba)
- "bomba" = jenom kdyz mate dostatek energie, setrte si to spis na bossy nebo velke shluky nepratel
- obycejny utok - vypada to tak, ze vsechny postavy potrebuji ke standardnimu utoku energii, po vycerpani energie se postava jenom ohani zbrani jako kyjem.
* je relativne bezpecne cekat az prijde nepritel zepredu, nekteri skacou, bud je sestrelte ve vzduchu nebo rychle uhnete nahoru/dolu
* vubec neni bezpecne cekat az prijde nepritel shora/zdola, vetsinou ziska vyhodu prvniho utoku

# "strelba" (mate jen zamerovac a strilite po cele obrazovce)
* od 3. nebo 4. mise uz nestrilejte po civilistech, ubere to vase zdravi
* krome civilistu strilejte naprosto po vsem ... bud trefite nepratele, nebo rozbijete neco v pozadi, kde se ukryvaji baterky energii pro specialni utok, nebo lekarnicky se zdravim. Baterku i lekarnicku je potreba "sestrelit", aby prisla k vam. (v EMUX se hra single, takze vam ji pak nikdo neukradne, ale na automatu ve trech byla velka sranda si vzajemne energii krast, nekdy i na ukor strelby po nepratelich)
* v pozdejsich kolech chodi nekdy vzadu extra silni nepratele, ktery vydrzi vice strel, ale jeste i v misi 6 vam nic oskliveho neudelaji (tahle konzolova verze je hodne osekana oproti automatove, ja znam spis automat, tam obcas plivali a snad i vypousteli male vetrelce IIRC?).

# "beh" (trochu jako klasicky shooter zleva doprava)
* proste strilejte, ucte se kdy se co kde objevi aby jste to priste zabili hned jak to vyleze ven, jinak nic extra
* tlacitkem roll jde udelat salto (uhybny manevr, ktery neni potreba kdyz vsechno sestrelite okamzite)

---------------------------------------------------------------------------------
Hra obsahuje 3 postavy: (jmena jsou z automatu, ne z teto verze)

# Karen:
zbran: plamenomet, mensi dostrel
specialni utok: atomovka

# Gordon:
zbran: modra plazma, prumer
specialni utok: prelet laseroveho bombarderu

# Scooter (muj oblibenec pro single):
zbran: elektricky bic, ma asi nejlepsi dostrel a mozna i silu
specialni utok: Scooter vybouchne a pribehne novy
 Alien Storm [gen_eur@astorm] ~ PED - 30.01.2009 01:45:35 ~ trik[e][■]
Scooter ma jednu specialni vlastnost. Vzhledem k tomu, ze v ramci specialniho utoku vybuchne a pak pribehne novy, da se tim oddalit game over. Ve chvili kdyz uz mate nulovou energii a padnete na zem, staci dat specialni utok (dokud mate energii) a muzete pokracovat dal ve hre s nulovou energii. U zbylych dvou postav specialni utok nepomuze, kdyz uz lezite na zemi.
 Nebulus [a500p@nebulus] ~ PED - 29.01.2009 19:11:55 ~ trik[e][■]
Kdyz se vam zda ze mate vadnou kopii hry a danou vez nelze dohrat (opravdu osklive veci se zacnou dit tak kolem veze T-5 "Broken path", ale jiz T-3 muze trochu potrapit), tak se vam to opravdu jenom zda, urcite nejaka cesta existuje a kopie hry je spravna (pokud je archiv v poradku). Ja osobne tu hru zkousel nekolikrat s odstupem let, nez jsem pochopil ze hra je naprosto v poradku, jenom ja jsem to cekal moc snadne.

Nezapominejte ze skakat se da i o dve dal+jednu cihlicku vys nez je vase aktualni pozice, nebo o 2 vys na tu hned vedle.

Ne vsechno co lze rozstrelit se rozstrelit ma, neco se vyplati nestrilet vubec, neco nechat na pozdeji. Proc nestrilet prisery vid. dalsi odsek, cihlicky vam zase nekdy umozni pristup tam kam neni cesty po nesestrelitelnych blocich.

Maximalni pocet aktivnich nepritelu je omezen. Kdyz dosahne sveho maxima, tak nechodi takova potvurka zleva/zprava pres celou obrazovku a neobjevuji se ani prisery ve vyssich patrech az dokud nektera z aktivnich nezmizi. Aktivni mizi tim ze je pohlti spodni okraj obrazovky (s nejakou rezervou), nebo je sestrelite (fialove koule).

Potvurka co chodi zleva/zprava dost obtezuje... unikove scenare jsou:
- vejit do dveri, je potreba pockat az je potvurka u steny veze nebo jeste bliz, jinak vyjdete ven na druhe strane primo do ni.
- vyjit nahoru o 2 cihlicky (graficky vas jeste mirne zasahne do nozicky, ale uz to nepocita)
- sejit dolu o 3(?) cihlicky (tady vas naopak trefi i kdyz to graficky vypada ok, je potreba mit par pixelu rezervu)
- a nekdy naopak unik neni zadouci a kolize je potrebna k dalsimu postupu
- za urcitych vyjimecnych okolnosti se vam ji mozna povede preskocit, ale urcite ne na rovnem terenu.

Nektere vytahy maji vice zastavek, pouzivaji se dalsim stiskem nahoru/dolu, nebo drzenim po celou dobu jizdy.
 Palamedes [palamed] ~ MEA - 28.01.2009 18:14:05 ~ trik[e][■]
Tip pro mod VsComp:
Pri posilani inputu delejte screenshoty hned po vyhranem kole (napis 1:0). Jedine tak lze prokazat pocet porazenych souperu. Udaj level neni smerodatny, kazde kolo zacina od level 1.
 Prehistoric Isle in 1930 [prehisle] ~ KLF - 27.01.2009 07:49:18 ~ komentář[e][■]
Tento automat si pamatuju ze 4.patra obchodniho domu Kotva a sel prohazovat na dvacetnik :) vyborna hra :)
◄◄1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - [13] - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 ►►


EMUX - KLUB ELITNÍCH HRÁČŮ: rekordy, emulátory, automaty, konzole a videohry