TOPlist

TRIKY FAQ: Hexa [hexa]

 

 JMV - 17.04.2003 15:36:46 ~ trik[e][■]
POZOR: trik lze uplatnit pouze v herním stylu arcade !

- nejvetsi body se ziskavaji za co nejvetsi reakci najednou co nejvetsiho poctu ruznych barev (zejmena pomoci "pobby")

- bezne jde udelat reakce na 5.000, 10.000, obcas se povede i vetsi ... to uz je nahoda (ale furt lepsi, nez hrat po "4")
 LAP - 27.01.2004 16:25:30 ~ trik[e][■]
POZOR: trik lze uplatnit pouze v herním stylu arcade !

počítá se jen reakce kterou provedete pomocí bonusových kostiček

a taky to chce hodně štestí - já své skore nahrál na páty pokus, když jsem to pak zkoušel znovu, tak se mi už nikdy nepodařilo nahrát víc jak 5000 bodů
 HOX - 29.11.2004 21:27:41 ~ trik[e][■]
POZOR: trik lze uplatnit pouze v herním stylu arcade !

Neni pravda, ze se skore nahravaji jen pomoci bonus kostek - jde jen o to, odpalit reakci co nejvice barev. Ze se to pomoci bonus kostek dari, to je jina vec :)
 MEA - 04.09.2006 15:51:16 ~ trik[e][■]
Tip pro hraní dle pravidel stylu emux:

Jelikož se nesmí používat pobby, může být dobré zkusit odpálit kostky kombinací známou z Klaxu jako "Big X". Občas z toho kápnou slušné bodíky.
 DRI - 18.11.2019 22:19:27 ~ faq[e][■]
Bodovani hry je zalozeno na cisle dve, a sice jeho mocninach. Minimum jsou 4 body (2^2) za vytvoreni 3 stejnych symbolu. Za 4 stejne symboly je bodu 8 (2^3) atd. Ve hre jsou nasledujici bodove prirustky za pocet stejnych symbolu odpalenych v jeden okamzik:

4 (3), 8 (4), 16 (5), 32 (6), 64 (7), 128 (8), 256 (9), 512 (10), 1 024 (11), 2 048 (12), 4 096 (13), 8 192 (14), 16 384 (15), 32 768 (16)

Melo by to pokracovat dal, ale podle me nepokracuje, protoze kluci z D.R. Korea nekde udelali chybu. Asi si mysleli, ze 17 stejnych symbolu nikdo neda. Nevim. 65 536 (17) jsem zatim nevidel. Dale podle me maji zabugovanou PPP kostku (POBY).

PPP funguje tak, ze zmizi vsechny kostky se symbolem pod P a pak vetsinou dochazi k dalsim reakcim s nasledujicim prvkem nahody:

1) pricte se reakce vsech kostek (vcetne PPP; nebo bez PPP, pokud je reakce v druhe vlne)
2) odecte se reakce vsech kostek (vcetne PPP; nebo bez PPP, pokud je reakce v druhe vlne)
3) reakce kostek bez zmeny skore

Hra vlevo nahore ukazuje:

HIGH – nejvyssi dosazene skore v prubehu hry
SCORE – skore na konci hry, ktere muze byt nizsi nez na zacatku
POBY – pocet zbyvajicich PPP kostek


EMUX - KLUB ELITNÍCH HRÁČŮ: rekordy, emulátory, automaty, konzole a videohry