Alien Storm [gen_eur@astorm] ~ PED - 05.02.2009 15:44:42 ~ trik|vše | [e][■] |
--------------------------------------------------------------------------------- Hra obsahuje nekolik modu: # "mlaticka" * klasicka mlaticka s relativne slusnou moznosti utoku: - 2x vlevo/vpravo = beh, je mozne v behu i strilet - tlacitko "roll" vas posle do kotoulu, + strelba se z nej utocne vrhnete na nepratele a odhodite je (velmi ucinny zpusob jak bezpecne nicit vice protivniku, ubira malo energie, ale pri spravnem uziti zvladne i 4+ protivniky najednou) - beh + roll = salto ponad protivnika, lze pak strelit hlavou dolu (vypada to hezky, ale neni to moc potreba) - "bomba" = jenom kdyz mate dostatek energie, setrte si to spis na bossy nebo velke shluky nepratel - obycejny utok - vypada to tak, ze vsechny postavy potrebuji ke standardnimu utoku energii, po vycerpani energie se postava jenom ohani zbrani jako kyjem. * je relativne bezpecne cekat az prijde nepritel zepredu, nekteri skacou, bud je sestrelte ve vzduchu nebo rychle uhnete nahoru/dolu * vubec neni bezpecne cekat az prijde nepritel shora/zdola, vetsinou ziska vyhodu prvniho utoku # "strelba" (mate jen zamerovac a strilite po cele obrazovce) * od 3. nebo 4. mise uz nestrilejte po civilistech, ubere to vase zdravi * krome civilistu strilejte naprosto po vsem ... bud trefite nepratele, nebo rozbijete neco v pozadi, kde se ukryvaji baterky energii pro specialni utok, nebo lekarnicky se zdravim. Baterku i lekarnicku je potreba "sestrelit", aby prisla k vam. (v EMUX se hra single, takze vam ji pak nikdo neukradne, ale na automatu ve trech byla velka sranda si vzajemne energii krast, nekdy i na ukor strelby po nepratelich) * v pozdejsich kolech chodi nekdy vzadu extra silni nepratele, ktery vydrzi vice strel, ale jeste i v misi 6 vam nic oskliveho neudelaji (tahle konzolova verze je hodne osekana oproti automatove, ja znam spis automat, tam obcas plivali a snad i vypousteli male vetrelce IIRC?). # "beh" (trochu jako klasicky shooter zleva doprava) * proste strilejte, ucte se kdy se co kde objevi aby jste to priste zabili hned jak to vyleze ven, jinak nic extra * tlacitkem roll jde udelat salto (uhybny manevr, ktery neni potreba kdyz vsechno sestrelite okamzite) --------------------------------------------------------------------------------- Hra obsahuje 3 postavy: (jmena jsou z automatu, ne z teto verze) # Karen: zbran: plamenomet, mensi dostrel specialni utok: atomovka # Gordon: zbran: modra plazma, prumer specialni utok: prelet laseroveho bombarderu # Scooter (muj oblibenec pro single): zbran: elektricky bic, ma asi nejlepsi dostrel a mozna i silu specialni utok: Scooter vybouchne a pribehne novy |
Alien Storm [gen_eur@astorm] ~ PED - 30.01.2009 01:45:35 ~ trik|vše | [e][■] |
Scooter ma jednu specialni vlastnost. Vzhledem k tomu, ze v ramci specialniho utoku vybuchne a pak pribehne novy, da se tim oddalit game over. Ve chvili kdyz uz mate nulovou energii a padnete na zem, staci dat specialni utok (dokud mate energii) a muzete pokracovat dal ve hre s nulovou energii. U zbylych dvou postav specialni utok nepomuze, kdyz uz lezite na zemi. |
Nebulus [a500p@nebulus] ~ PED - 29.01.2009 19:11:55 ~ trik|vše | [e][■] |
Kdyz se vam zda ze mate vadnou kopii hry a danou vez nelze dohrat (opravdu osklive veci se zacnou dit tak kolem veze T-5 "Broken path", ale jiz T-3 muze trochu potrapit), tak se vam to opravdu jenom zda, urcite nejaka cesta existuje a kopie hry je spravna (pokud je archiv v poradku). Ja osobne tu hru zkousel nekolikrat s odstupem let, nez jsem pochopil ze hra je naprosto v poradku, jenom ja jsem to cekal moc snadne. Nezapominejte ze skakat se da i o dve dal+jednu cihlicku vys nez je vase aktualni pozice, nebo o 2 vys na tu hned vedle. Ne vsechno co lze rozstrelit se rozstrelit ma, neco se vyplati nestrilet vubec, neco nechat na pozdeji. Proc nestrilet prisery vid. dalsi odsek, cihlicky vam zase nekdy umozni pristup tam kam neni cesty po nesestrelitelnych blocich. Maximalni pocet aktivnich nepritelu je omezen. Kdyz dosahne sveho maxima, tak nechodi takova potvurka zleva/zprava pres celou obrazovku a neobjevuji se ani prisery ve vyssich patrech az dokud nektera z aktivnich nezmizi. Aktivni mizi tim ze je pohlti spodni okraj obrazovky (s nejakou rezervou), nebo je sestrelite (fialove koule). Potvurka co chodi zleva/zprava dost obtezuje... unikove scenare jsou: - vejit do dveri, je potreba pockat az je potvurka u steny veze nebo jeste bliz, jinak vyjdete ven na druhe strane primo do ni. - vyjit nahoru o 2 cihlicky (graficky vas jeste mirne zasahne do nozicky, ale uz to nepocita) - sejit dolu o 3(?) cihlicky (tady vas naopak trefi i kdyz to graficky vypada ok, je potreba mit par pixelu rezervu) - a nekdy naopak unik neni zadouci a kolize je potrebna k dalsimu postupu - za urcitych vyjimecnych okolnosti se vam ji mozna povede preskocit, ale urcite ne na rovnem terenu. Nektere vytahy maji vice zastavek, pouzivaji se dalsim stiskem nahoru/dolu, nebo drzenim po celou dobu jizdy. |
Palamedes [palamed] ~ MEA - 28.01.2009 18:14:05 ~ trik|vše | [e][■] |
Tip pro mod VsComp: Pri posilani inputu delejte screenshoty hned po vyhranem kole (napis 1:0). Jedine tak lze prokazat pocet porazenych souperu. Udaj level neni smerodatny, kazde kolo zacina od level 1. |
Lunar Lander [llander] ~ KOS - 12.01.2009 19:43:27 ~ trik|vše | [e][■] |
Dosednout se musí max.vertikální rychlostí 16.Při nepatrně vyšší rychlosti se přistávací modul odrazí a pak teprve dosedne.Zrácí se tím ale body a nezíská palivo. 50 jednotek za každé hladké přistání. Horizontální rychlost přitom nemusí být 0. |
Metal Slug 2 - Super Vehicle-001/II [mslug2] ~ DRI - 02.12.2008 23:40:24 ~ trik|vše | [e][■] |
Na konci každého kola lze získat tyto bonusy: 1) Za každého zachráněného POW +10000 bodů. (Za 2LT. Hyakutara a za SGT. Rumi Aikawu +30000.) 2) Za velblouda/Metal Slug +100000 bodů. 3) Za záchranu 10 a více POW +100000 bodů. |
DoDonPachi [ddonpach] ~ KWB - 14.11.2008 09:01:38 ~ trik|vše | [e][■] |
SECOND LOOP aneb Jak vyzvat Hibachiho, bosse nejvyššího? Proletět prvních 6 levelů na jeden kredit a splnit alespoň jednu z následujících podmínek: - neztratit více než 2 životy - získat alespoň: 270 hitů s Typem A 300 hitů s Typem B 330 hitů s Typem C - mít na konci 6. levelu skore alespoň 50 milionů - najít a osvobodit všech 13 včel alespoň ve čtyřech levelech. Včely se nacházejí na skrytých místech. Ta je nutno najít a použitím laseru včelu osvobodit - odměnou je včelí medaile Pokud se to povede, hra se otočí a ztíží. A zabitím 6. bosse stále nekončí, neboť na řadě je ještě Hibachi - hlavní boss hry. Hodně štěstí! |
DoDonPachi [ddonpach] ~ KWB - 14.11.2008 09:00:42 ~ trik|vše | [e][■] |
Pokud máte bomby na MAXIMUM, pak vám přibývá cca 10000 pts za sekundu (u bossáků se to zastaví) Kdosi rozvinul teorii, že i toto maximum má několik stupňů: 1) chybí-li vám právě jedna bomba a doplníte, jde o Maximum 1x 2) pokud máte všechny bomby bez Maximum a doplníte bombu, dostanete Maximum 2x 3) doplnění bomby do Maximum jej zvyšuje na další stupeň Pravděpodobně vyšší stupně znamenají rychlejší přírůstek do skore |
Silk Worm [silkworm] ~ POU - 27.10.2008 07:28:33 ~ trik|vše | [e][■] |
Na konci 5. levelu je mozne ziskat tzv Eagle ranking. Symbol orla je skryty nad starovekou sochou. Obcas je videt, jak se strely zarazi o neco neviditelneho. Pokud do techto mist budete chvili strilet, symbol orla se sam objevi. Po jeho sebrani dostanete bonus 100k. Pokud vlastnite Eagle ranking, po vasem zabiti uz vam zustava dvojkanon a autofire. Eagle ranking je mozne ziskat i klasickou cestou, tzn. sbiranim bonusu za zabiti skladacich potvor. Toho dosahnete sebranim 15-ti bonusu. Bonus 500 000: Pokud vlastnite Eagle ranking a seberete navic skryty symbol orla, obdrzite bonus 500k. Vetsinou se to s HELI bohuzel neda do 5-teho levelu stihnout. Pokud skryty symbol orla v 5. levelu neseberete, mate dalsi moznost na konci levelu 7, 9, ... Pozn. Skladaci potvoru lze znicit pred slozenim i bez zeleneho mraku. Pokud budete sedivy dil kropit strelama vzduch zeme (button2) hned potom, co se objevi, muze se vam to povest. Neni to snadne, ale jdeto ;) Ta podivna cisla dole uprostred ukazuji, kolik jeste musite zabit nepratel, nez se objevi dalsi skladaci potvora. Je to nejaka jina ciselna sestava, ale od devitky dolu uz je to celkem citelne :) Zdroj: http://www.rygar.info/a4e/silkworm/tips.htm |
Ghouls'n Ghosts [ghouls] ~ KNT - 30.09.2008 11:40:46 ~ trik|vše | [e][■] |
Cílem hry je s rytířem Arturem vysvobodit princeznu ze zajetí Lucifera. K němu vede dlouhá cesta plná nepřátel a vy máte k dispozici jen brnění (stříbrné nebo zlaté) a několik druhů zbraní. Pokud máte zlaté brnění, tak každá zbraň má zvláštní schopnost, kterou vyvoláte nabitím brnění (podržením butonu A): kopí – blesky (lze házet dvě naráz) nůž – střílející stín (lze házet tři naráz - asi nejlepší zbraň ve hře) zlatý meč – zlatý blesk (velká účinnost, ale velmi krátký dosah) sekera – ohnivá clona (lze hodit jen jednu, ale proletí téměř vším) disk – neprostupné zrcadlo (lze hodit dvě naráz a disky kopírují terén) ohnivá voda – vodní vítr (skvělá zbraň na beelzebuba - stačí jeden zásah) Na některých místech hry narazíte na truhly, ve kterých se skovává kouzelník (může z vás udělat na chvilku kačenu nebo staříka), zbraň nebo brnění. Umístění některých z nich je tady Hra je rozdělena na levely, z nichž každý má dvě části, které na sebe plynule navazují (každý má svůj časový limit). Po projítí prvních pěti zjistíte, že k zabití lucifera potřebujete magickou sílu od bohyně války (zjeví se v truhle, když máte zlaté brnění), hra vás vrátí na začátek a vy si musíte celou cestu zopakovat. Pokud budete magickou moc mít na konci pátého levelu, otevřou se dveře do místnosti s Luciferem a hra končí - pokud ne, hra se bude vracet neustále na začátek páteho levelu, dokud magickou sílu nezískáte. |
EMUX - KLUB ELITNÍCH HRÁČŮ: rekordy, emulátory, automaty, konzole a videohry |