TOPlist

TRIKY FAQ: HRY, VIDEOHRY, AUTOMATY a KONZOLE


◄◄1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - [7] - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 ►►
 Sprint (1 player) [sprint1] ~ J.D - 15.02.2010 01:56:40 ~ trik|vše[e][■]
Trať se mění vždy po 2 odjetých kolech,tj. 2x10 bodů,takže to jde dopočítat i z bodů.
Řazení se jeví složitě,ale 4. rychlost je asi k ničemu a 2. jsem taky nepoužil,takže si to jde zjednodušit na 2 klávesy,nebo klidně na jednu,ale jenom za cenu pomalýho rozjezdu.
 Asterix [asterix] ~ KEN - 06.02.2010 14:57:15 ~ trik|vše[e][■]
mlaťte všechny římany roztoučenou rukou(podržení boxu), jednak je to nejúčinější a navíc z něj vypadne helma za 100 bodů.
 Pole Position [polepos] ~ J.D - 20.01.2010 16:36:04 ~ trik|vše[e][■]
Ve starších verzích je 1 kolo kvalifikace + 4 závod,v novějších 1kolo těžší kvalifikace + 3 kola závod,takže na skóre je lepší hrát starší a na Emux novější.
 Andro Dunos [androdun] ~ J.D - 20.01.2010 16:28:40 ~ trik|vše[e][■]
Když jsou po dokončení levelu všechny zbraně naplno,perfect bonus bude místo zbraní 1 život.Nejlíp to jde ve 3. a 4.levelu:
http://emux.esero.net/users/J.D/inputs/2010-01-19x19-44-56%5Bandrodun%5D(j.d).zip
 Raiden [raiden] ~ PED - 17.09.2009 10:17:21 ~ trik|vše[e][■]
Ruzne drobne detaily jak ta hra funguje:

- strely nekde po ctvrtem-patem zesileni uz nejsou o moc silnejsi, u cervenych dokonce mirne slabnou, 4-smerovy zakladni rozprasovac je celkove temer stejne silny jako plny rozprasovac, takze jednotlive strely jsou v tom plnem rozprasovaci slabsi. Presto se vyplati strely upgradovat: 1) pokryji vice prostoru, jenom je treba vice ran na zniceni nepratel, takze je to zhruba remiza 2) kdyz mate plnou silu strel a raket, tak po smrti z vas vypadne "P" bonus, ktery vam vrati plnou silu strel (i plnou silu raket, pokud mate alespon jeden stupen, takze kdyz lita na obrazovce P + M/H a vy nemate rakety, tak nejdriv seberte M/H, az pak P). U modreho laseru se to projevuje tak ze zhruba od 2.5-3 laseru uz s dalsim upgradem moc neposili, presto plny modry pas je nejsilnejsi. Ale treba po 2 modrych bonusech mate jenom jeden nepretrzity proud modrych strel ktery uz ma seriozni palebni silu a da se s nim hrat podobne dobre jako s plnym modrym pasem.

- prepnuti strel mezi cervenym/modrym typem (sebranim bonusu dane barvy) vam neprida palebni silu, takze ze zacatku sbirejte jenom bonusy stejne barvy aby palebni sila rostla. Typ strel si prepinejte jenom kdyz vite co delate a ze je to pro nasledujici cast hry lepsi.

- score za "M" a "H" rakety je vetsi nez za klasicke strely, takze kdyz treba v prvnim levelu nicite nepratele spis raketami nez strelami, budete mit na konci levelu tak o 1k-2k vic bodu.

- strely davaji body kazda zvlast za zasah, cerveny sprej ma vice strel nez modry laser, takze dava malinko vic bodu (pokud nepratele zasahnou vsechny strely, tedy stojite tesne pod nim).

- nepratele co jsou na obrazovce delsi dobu jsou nekdy o par ran tuzsi = vetsi score (udela to rozdil tak 500-2000 bodu za prvni kolo)

- pro dvojhru - kdyz strilite do sveho kolegu, tak se vase strely zmeni na jiskry, ktere jsou mnohem silnejsi nez normalni strely. U bossu se to obvykle vyuzivalo stylem synchronizovaneho plavani, pardon, letani, kdyz jsme se na zacatku prekryli a pak se hybali uplne stejne aby jsme celou dobu oba generovali jiskry (chce to samozrejme partaka se kterym si rozumite a hrajete casto, takze oba presne vite kam se poleti a kam se uhne).
 Chronos: A Tapestry of Time [spec128@chronos] ~ AIN - 05.09.2009 18:43:35 ~ trik|vše[e][■]
Když zvolíte Sinclair Joystick, bude ovládání na kurzory + 0 (fire).

Za každých 10.000 b dostanete život. Písmenka, co tam létají v kroužku, jsou cca za 900 b, jinak je všechno v zásadě za 50 b. Postup do dalšího levelu je za 1.000 b.
 Kageki [kageki] ~ PED - 22.08.2009 21:44:34 ~ trik|vše[e][■]
Vase energie se prubezne doplnuje, hlavne kdyz souper lezi na zemi, takze pote co souperi zasadite finalni uder, se screenshotem jeste chvilku pockejte, az kym souper neleti dolu kanalem, muzete jeste 1-2 carky energie ziskat.
 Astro Marine Corps: part I [spec128@astromc1] ~ AIN - 21.08.2009 13:02:21 ~ trik|vše[e][■]
První polovina hry je těžší než druhá polovina. Důležité je tak nějak vědět, kde co hrozí a pak už to jde samo.
 Neo Turf Masters [turfmast] ~ PED - 20.08.2009 08:49:35 ~ trik|vše[e][■]
Nekdy kdyz putujete z fairway/rough (z heavy rough putovat nejde, musite hrat aspon 100ku hul) protoze vam micek tesne nezustal stat na greenu, tak nemirte uplne presne na stred diry, micek se pak odrazi od tyce zpatky i kdyby se kutalel velmi pomalu (podivne, ale je to tak), snazte se trefit do diry nalevo/napravo od tyce, pak je mnohem vetsi sance ze micek padne dnu. To same plati i pro normalni odpaly vzduchem na velkou vzdalenost, ale pokud nemate oci terminatora, tak tezko mluvit o mireni vedle tyce, spis je to o stesti ze vam to tak zrovna vyjde.

Pri odpalech na velkou vzdalenost je obzvlast ucinne kdyz se micek nekutali po greenu ale pada ze vzduchu (takze bud to trefite primo nebo po prvnim dopadu na green jeste jednou nadskoci, to je naprosto idealni), kdyz se takhle padajici micek trefi tesne vedle tyce, tak temer pokazde skonci micek v dire.
Nekdy vas odraz od tyce naopak muze zachranit pred vyletem mimo green, ale hrat s umyslem ze se zastavite o tyc, to chce velkou odvahu nebo optimizmus. :D

Po zvoleni sily odpalu se jeste voli misto kam micek trefite. Cim vice to trefite k "LOW", tim poleti nizsi trajektorii a chyti dopredny fales, takze po dopadu na green nebo fairway bude svolnejsi ke kutaleni dal. "HIGH" ho naopak posle hodne nahoru s falsem smerem dozadu, takze se micek po dopadu na green obvykle rychleji zastavi. Pro samotnou vzdalenost je nejlepsi "NICE", ale "LOW" ho obvykle dozene kutalenim. Pro vyuziti vetru se zase hodi "HIGH". Takze kdyz vam jde o nejdelsi odpal, tezko rict, nice vs low vyjdou vetsinou velmi podobne, high je muze prekonat za extremniho vetru, jinak bude spis o par metru kratsi. (celkove jsou vsak rozdily hodne male, zaklad je vybrat spravnou hul a spravnou silu uderu)
Ve vetru ja osobne hraji spis "low", aby se vitr projevil na uderu co nejmene.

Pri odpalu z rough/heavy rough/bunker je potreba o neco vetsi sila (jak moc vetsi zalezi na hraci kterym hrajete a jeho atributech). Ja hraji s Nemcem (4. zleva) ktery ma dobrou "presnost" (pocet dilku na stupnici sily pri putovani a nejpomaleji se hybe ukazatel sily pri uderech do dalky) a dobry "drive" (max. delka odpalu) a taky mu micky litaji dost presne tam kam zamirite, naopak pri zachrane z rough/heavy rough/bunker to neni zadna vyhra, takze s nim radeji hrajte jen fairway/green. Silu pri zachrannem uderu zvetsuji cca. o 25~40%/80~100%/100~120% (takze kdyz mam v heavy rough k jamce 75, tak palim jako by na vzdalenost 140).

Je dobre zkusit si najit hrace ktery vam vyhovuje, nemyslim ze jenom jeden z nich je ten "pravy" a ostatni na nic, myslim ze zalezi hodne na vas, jake mate reflexy a hbite prsty a jaky mate odhad na let micku (hraci s horsi "presnosti" jsou obvykle jednodussi na mireni, protoze nedavaji tolik moznych zpusobu odpalu/putovani, s Nemcem lze jednoduse pokazit i velmi jednoduchy put, staci to zmacknout o jeden dilek driv nez jste chteli a je to spatny, u mene "presnych" obvykle trefite doporucenou silu a nic neresite)
 Astro Marine Corps: part II [spec128@astromc2] ~ AIN - 18.08.2009 09:19:42 ~ trik|vše[e][■]
Ty žluté slizy na začátku (a pak ještě kousek dál) jsem extrémně nepříjemné. Dají se zabít jedině tou silnou zbraní, co smete všechno z povrchu.
Často jsem to už řešil pak tak, že když jsem hru startoval tak dlouho, dokud jsem tu zbraň nedostal, jinak to může být o nervy ;-)
◄◄1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - [7] - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 ►►


EMUX - KLUB ELITNÍCH HRÁČŮ: rekordy, emulátory, automaty, konzole a videohry