TOPlist

TRIKY FAQ: Hexa [hexa]

 

 DRI - 18.11.2019 22:19:27 ~ faq|vše[e][■]
Bodovani hry je zalozeno na cisle dve, a sice jeho mocninach. Minimum jsou 4 body (2^2) za vytvoreni 3 stejnych symbolu. Za 4 stejne symboly je bodu 8 (2^3) atd. Ve hre jsou nasledujici bodove prirustky za pocet stejnych symbolu odpalenych v jeden okamzik:

4 (3), 8 (4), 16 (5), 32 (6), 64 (7), 128 (8), 256 (9), 512 (10), 1 024 (11), 2 048 (12), 4 096 (13), 8 192 (14), 16 384 (15), 32 768 (16)

Melo by to pokracovat dal, ale podle me nepokracuje, protoze kluci z D.R. Korea nekde udelali chybu. Asi si mysleli, ze 17 stejnych symbolu nikdo neda. Nevim. 65 536 (17) jsem zatim nevidel. Dale podle me maji zabugovanou PPP kostku (POBY).

PPP funguje tak, ze zmizi vsechny kostky se symbolem pod P a pak vetsinou dochazi k dalsim reakcim s nasledujicim prvkem nahody:

1) pricte se reakce vsech kostek (vcetne PPP; nebo bez PPP, pokud je reakce v druhe vlne)
2) odecte se reakce vsech kostek (vcetne PPP; nebo bez PPP, pokud je reakce v druhe vlne)
3) reakce kostek bez zmeny skore

Hra vlevo nahore ukazuje:

HIGH – nejvyssi dosazene skore v prubehu hry
SCORE – skore na konci hry, ktere muze byt nizsi nez na zacatku
POBY – pocet zbyvajicich PPP kostek


EMUX - KLUB ELITNÍCH HRÁČŮ: rekordy, emulátory, automaty, konzole a videohry